Oświetlenie rowerowe
- Marka: CAMPAGNOLO
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Dziesiątki lat historii, setki sukcesów, tysiące zrealizowanych koncepcji, miliony klientów - włoski Campagnolo pielęgnuje bogatą tradycję, jednocześnie podążając z duchem innowacji, czego efektem jest synteza zaawansowanych technologii i doskonałej jakości z piękną, wysmakowaną stylistyką. Kreatorzy z półwyspu Apenińskiego odegrali doniosłą rolę w rozwoju świata dwóch kółek - to Tullio Campagnolo ponad pół wieku temu stworzył przerzutkę rowerową! Później nastąpiło kolejne mistrzowskie posunięcie-prezentacja 10 i 11-rzędowego napędu, który uczynił włoską markę bezkonkurencyjną. Dziś firma pragnie spełniać swoją wizję dostarczając kolarzom znakomite koła, kasety, łańcuchy, a także inne elementy osprzętu dostosowanego do indywidualnych potrzeb - od turystycznej grupy Veloce po zaawansowaną Super.
8 opinii
5 opinii
Odbiór
w punkcie
Darmowa
dostawa
Zakupy na raty
nawet w 15 minut
Campagnolo to marka bez której nie da się opowiedzieć historii kolarstwa. Włoski producent części zasłynął przede wszystkim z szosowych grup napędowych, które dzięki płynności działania, precyzji oraz doskonałej wytrzymałości komponentów zdobyły uznanie w świecie rowerów i do dzisiaj cieszą się statusem kultowych.
Przedsiębiorstwo powstało w 1933 roku i swój szybki rozwój zawdzięczało w głównej mierze utrzymywaniu wysokiej jakości, a także odwadze we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań. Campagnolo jako pierwsze wdrożyło o do rowerów technologie takie, jak szybkozamykacz do kół oraz tylną przerzutkę. W latach 90. włoski producent okazał się także jednym z pionierów stosowania nowatorskiego w tamtym czasie materiału, czyli karbonu do części wykorzystywanych w napędach. Pozwoliło to na znaczne ograniczenie masy klamkomanetek oraz korb.
Campagnolo wytwarza przede wszystkim napędy do rowerów szosowych, torowych oraz graveli. Obecnie najpopularniejsze grupy osprzętu od włoskiej marki to:
Szosowe:
A także elektryczny:
Oraz gravelowy:
Ciekawostkę może stanowić również fakt, że producent z Vincezy okazał się firmą, która jako pierwsza wprowadza grupy o większej liczbie biegów z tyłu. Najpierw była to pionierska „dziesiątka”, potem „dwunastka” oraz najnowsza „trzynastka”, czyli dedykowany gravelom Eskar.