Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Buty szosowe FIZIK Tempo R4 Overcurve - specyfikacja

Informacje

  • Marka FIZIK
  • Kolor biały-czarny
  • Płeć męskie
  • Podeszwa carbon, nylon
  • Rodzaj zapięcia żyłka
  • Rozmiar 45
  • Sezon lato
  • Zatrzaskowe tak

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD163637
  • Kod EAN 8058364074535

Fizik Tempo R4 Overcurve to wygodne buty kolarskie do jazdy szosowej, przeznaczone do użytku z pedałami zatrzaskowymi. Obuwie świetnie nadaje się do treningów, rekreacyjnych przejazdów oraz startów w zawodach. Cechuje się nowoczesnym designem oraz szeregiem praktycznych rozwiązań technologicznych.

Buty wykonano z elastycznego i solidnego tworzywa Microtex oraz wyposażono w laminowaną siatkę PU, która zapewnia swobodną cyrkulację powietrza i skutecznie odprowadza nadmiar wilgoci z powierzchni skóry. Wewnątrz znajduje się miękkie wypełnienie z wkładką Fizik Cycling. Podeszwa wykonana jest z nylonu wzmacnianego włóknem węglowym. Buty mają asymetryczną konstrukcję, która perfekcyjne dopasowuje się do kształtu stopy.

Ten model oferuje idealną równowagę między komfortem a sztywnością (indeks sztywności 7/14), zapewniając efektywne przenoszenie energii na napęd. Mocowanie bloków znajduje się bliżej pięty niż w standardowych modelach, co pozwala zwiększyć wydajność pedałowania przy mniejszej kompresji kolana - to rozwiązanie sprawdzi się zwłaszcza w czasie agresywnej jazdy. Obuwie wyposażono  w łatwe w obsłudze i niezawodne zapięcie z żyłki, obsługiwane przez pokrętło BOA IP1 z mikroregulacją.

Buty szosowe FIZIK Tempo R4 Overcurve - opinie

  • Maciej
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Przesiadłem się z Shimano RP3, więc różnica w sztywności i wykonaniu buta jest duża. Sztywność jest w sam raz, czuć lepszą efektywność w trakcie pedałowania. Buty są naprawdę bardzo ładne i świetnie wykonane, z minusów szybko i dosyć łatwo się brudzą, w porównaniu do sztucznej skóry łatwiej je też zadrapaćporysować. Do buta stopa musi się przyzwyczaić, ale po pierwszych 100 km zaczynają być komfortowe.