Dętka CONTINENTAL MTB 26 Freeride

Brak opinii

(0)

Wjątkowo mocna dętka posiadająca grubsze ścianki. 

Zobacz więcej...
29.90 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD55126
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 57 mm, 60 mm, 62 mm, 70 mm, 65 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 285 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

4 szt.
Cena: 38.00 zł 29.90 zł Cena kat. 38.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%
29.90 zł

DD55125
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 57 mm, 60 mm, 62 mm, 70 mm, 65 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy Waga: 285 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 38.00 zł 29.90 zł Cena kat. 38.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%
29.90 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 42 mm
  • Dodatkowe 26x2,3-2,75 / (57/70-559/597)
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 57 mm, 60 mm, 62 mm, 65 mm, 70 mm
  • Typ wentyla presta / wyścigowy
Marka Continental

Wyjątkowo mocna dętka posiadająca grubsze ścianki. Wykonana z najwyższej jakości butylu. Wysoką jakość gwarantuje surowa kontrola szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Wysoka jakość produkcji
  • Każda dętka Continental przechodzi surową kontrolę szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej
  • .
TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  • Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  • Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  • Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  • Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  • Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  • Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.


Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku