Dętka CONTINENTAL Race 26

Brak opinii

(0)

Dobrej jakości dętka wykonana z kauczuku syntetycznego o wysokiej szczelności. Poddana surowej kontroli dla zapewnienia niezmiennego poziomu jakości.

Zobacz więcej...
17.90 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD451
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 18 mm, 20 mm, 23 mm, 25 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 90 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 20.00 zł 17.90 zł Cena kat. 20.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 11%
17.90 zł

DD7449
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 18 mm, 20 mm, 23 mm, 25 mm, 24 mm, 21 mm, 22 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 97 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 23.00 zł 19.50 zł Cena kat. 23.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 15%
19.50 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 42 mm
  • Dodatkowe 26x3/4-1,0 cala (18/25-559/572)
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 18 mm, 20 mm, 23 mm, 25 mm
  • Typ wentyla presta / wyścigowy
  • Waga real. [g] 90
Marka Continental

Dobrej jakości dętka wykonana z kauczuku syntetycznego o wysokiej szczelności. Poddana surowej kontroli dla zapewnienia niezmiennego poziomu jakości.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Wyposażona w wytrzymały wentyl.
  • Nakrętka wentyla w jaskrawych barwach dla zminimalizowania szansy jej zgubienia.
  • Każda dętka Continental przechodzi surową kontrolę szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.
TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  • Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  • Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  • Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  • Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  • Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  • Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.


Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku