Koszyk

Koszyk jest pusty

Kontakt

Biuro Obsługi Klienta 52 363 40 50

Godziny pracy:

pon.-pt.: 8:00 - 18:00
, sob.: 8:00 - 16:00
Wszystkie formy kontaktu i dane firmy

Dętka CONTINENTAL Tour 28 Wide

-20%20,00 zł
15,99
Możesz zmienić parametry wybierając inne opcje
Ilość:
Opcja:Rozmiar koła: 28" Typ wentyla: dunlop / rowerowy Szerokość: 54 mm, 57 mm, 60 mm, 62 mm
Cena:15,99 zł

Wysyłka gratis

Dostawa 3-5 dni Zamów teraz a wyślemy przesyłkę w ciągu 3-5 dni roboczych. Oferta dotyczy wyłączenie przesyłek na adres w Polsce.

4,7 / 5

Nasza ocenana Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Opis
Marka Continental

Solidna dętka wykonana z najwyższej jakości butylu. Wysoką jakość gwarantuje surowa kontrola szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z butylu.
  • Wysoka jakość produkcji.
  • Przechodzi surową kontrolę szczelności w końcowej fazie procesu produkcji.
TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

ROWEROWE DĘTKI CONTINENTALA:
Specyfikacja
  • Marka CONTINENTAL
  • Kod produktu DD91885
  • Kod EAN 4019238557046
  • Waga produktu 225 g
  • Długość wentyla 40 mm
  • Dodatkowe 28x1,75-2,5 / (54/62-584/622)
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 54 mm, 57 mm, 60 mm, 62 mm
  • Typ wentyla dunlop / rowerowy
Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.