Dętka MAXXIS Welter Weight

(2)

Standardowa butylowa dętka od firmy Maxxis. Zalecana do opon o grubości nie większej niż 1,8"

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów: (2)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD53728
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 28", Szerokość: 35 mm, 37 mm, 40 mm, 47 mm, 42 mm, 44 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 127 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD1328
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 29", Szerokość: 47 mm, 50 mm, 54 mm, 57 mm, 60 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 205 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD53727
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 25 mm, 28 mm, 32 mm, 30 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 86 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [2]
  • Dodatkowe 700x35/45 27x1 3/8-1 3/4 /
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 35 mm, 37 mm, 40 mm, 42 mm, 44 mm, 47 mm
  • Typ wentyla presta / wyścigowy
Marka Maxxis

Standardowa butylowa dętka od firmy Maxxis.

Najważniejsze informacje:

  • Rozmiar : 29x1.90/2.35.
  • Grubość ścianki : 0,9mm.
  • Zawór : presta.
  • Waga : 200 g.


TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

Recenzje produktu
Ocena klientów: (2)
  • Dodano: 2015-05-13

    Przez: rafalc

    dobry produkt w dobrej cenie

  • Dodano: 2015-02-17

    Przez: ulatowskirafal

    Dętka jak dętka, trochę ciężka ale mam nadziję, że solidna, Nie było okazji jeszcze testować, jeździ na zapasie.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku