Dętka MICHELIN C4 Airstop

Brak opinii

(0)

Niezawodna, wodoszczelna, doskonale zabezpieczona przed przebiciem - Michelin Airstop E4.

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD100748
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 56 mm, 58 mm, 37 mm, 50 mm, 57 mm, 42 mm, 38 mm, 52 mm, 55 mm, 54 mm, 40 mm, 44 mm, 60 mm, 62 mm, 47 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy Waga: 202 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD100747
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 56 mm, 58 mm, 37 mm, 50 mm, 57 mm, 42 mm, 38 mm, 52 mm, 55 mm, 54 mm, 40 mm, 44 mm, 60 mm, 62 mm, 47 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 196 g
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 34 mm
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 37 mm, 38 mm, 40 mm, 42 mm, 44 mm, 47 mm, 50 mm, 52 mm, 54 mm, 55 mm, 56 mm, 57 mm, 58 mm, 60 mm, 62 mm
  • Typ wentyla auto / samochodowy
  • Waga real. [g] 202
Marka michelin

Wodoszczelna, niezwykle odporna na uszkodzenia - wykonana ze znamienitego butylu. Długotrwała elastyczność, odporność na grzyby i pleśnie, znakomita przyczepność, nietoksyczność oraz wodo-i paroszczelność sprawiły, że butyl stosuje się do wytwarzania najwyższej jakości produktów.



TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku