Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
Program
lojalnościowy
5,0/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
U Ciebie już jutro!
Zamów w ciągu:
Wysyłka GRATIS w 1 dzień
Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.Hamulec tarczowy SRAM Level Ultimate to mistrz dwóch kategorii – mocy i wagi, w eleganckiej i wytrzymałej konstrukcji dedykowanej do najszybszych rowerów XC i Down-Country. Pełna kontrola nad rowerem jest na wyciągnięcie dłoni. Ekskluzywna klamka z włókna węglowego zapewnia ostrą i skuteczną modulację siły hamowania, a dwuczęściowy zacisk z dwoma tłoczkami gwarantuje doskonałe odprowadzanie ciepła i płynną pracę tłoków. Dzisiejsze najbardziej wymagające wyścigi, wymagają zastosowania nowoczesnych rozwiązań, nieuznających kompromisów. Najwyższy model z serii Level jest tutaj właściwym wyborem.
Szereg technologii dba o najwyższy poziom działania. Łożyska przegubu dźwigni Level Pivot Bearings zapewniają lepsze wyczucie dźwigni i komfort długotrwałego użytkowania. Konstrukcja dźwigni SRAM DirectLink zapewnia precyzyjną kontrolę i lepsze czucie w momencie naciskania dźwigni hamulca.
System zamykania portu rozrządu Timing Port Closure to połączenie między zbiornikiem a otworem cylindra dźwigni. Po naciśnięciu klamki dedykowana uszczelka zamyka port, zwiększając ciśnienie w systemie. Amerykański producent zastosował trwałe uszczelki i wyjątkowo gładkie wykończenie otworu cylindra, co zapewnia niezawodną siłę hamowania i modulację na najwyższym poziomie. Przeprojektowany zbiornik dźwigni, pomaga minimalizować ilość pęcherzyków powietrza, odprowadzając powietrze z dźwigni i tłocząc odpowietrzony płyn dokładnie tam, gdzie jest potrzebny.
Osłona termiczna Heat Shield ze stali nierdzewnej przerywa połączenie termiczne między klockiem a korpusem zacisku, zmniejszając temperaturę płynu w zacisku o około 20°C nawet w najbardziej ekstremalnych warunkach.
Nie bez znaczenia jest łatwość serwisowania. Zastosowanie nowego obwodu Bleeding Edge w zacisku umożliwił przeniesienie otworu upustowego na spód zacisku, a wszystkie otwory tłoka mogą się ze sobą komunikować, dzięki czemu odpowietrzanie stało się szybsze i bardziej precyzyjne, a płyn równomierniej wypełnia zacisk.
Wypełnieniem całości jest nowa tarcza HS2, zoptymalizowana pod kątem odporności na zużycie i przegrzewanie. Wirnik o grubości 2,00 mm o zwiększonej powierzchni rozpraszającej ciepło, maksymalizuje wydajność hamowania, przy jednoczesnej redukcji hałasu.
Najważniejsze informacje:
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
Oferujemy trzy sposoby dostawy tego rodzaju produktu: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 i kurierem DPD.
Gratis!
1-2 dni robocze
Gratis!
1-2 dni robocze
Gratis!
1-2 dni robocze
Zobacz również: