Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Koło tylne ZIPP 303 Firecrest

5 299  zł
Dostawa GRATIS
Cena katalogowa: 6 099
Ilość
5 299  zł Do koszyka
Ostatnia 1 szt.

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

529.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do grudnia nie płacisz!


Oblicz ratę
    Kolor: grafitowy
  • Materiał:
  • Rozmiar koła:
Wyślemy w 5-30 dni

Koło tylne ZIPP 303 Firecrest to najwyższej jakości komponent dla kolarzy, będących zwolennikami klasycznych rozwiązań, jeżdżących na rowerach szosowych z hamulcami szczękowymi, którym nie są obojętne nowinki technologiczne i chcą korzystać z ich osiągnięć dla jeszcze efektywniejszej i szybszej jazdy na ulubionych trasach treningowych czy wyścigach. To wszechstronna propozycja od amerykańskiego producenta, gotowa na nową erę jazdy szosowej. Jest bogata w dziedzictwo, a jednocześnie pełna innowacji. Sprawdzi się zarówno w górach, jak i na łagodnych wzgórzach, czy nizinach, w walce z wiatrem, jak i z nierównościami asfaltu. Stworzone dla kolarzy, którzy wiedzą czego oczekują od siebie i swojej maszyny. W zależności od wariantu, koło tylne dostępne jest z bębenkiem Shimano/Sram, bądź XDR.

Najważniejsze cechy:

Rozwiązania wyższej klasy

Obręcz ma klasyczny symetryczny profil z charakterystycznymi hakami do umiejscowienia opony, szerokość wewnętrzną 19 mm oraz jest przystosowana do zastosowania bezdętkowego. W efekcie, umożliwia jazdę z niższym ciśnieniem powietrza, zapewniając lepszą przyczepność na zakrętach, przy obniżonych oporach toczenia. I to bez ryzyka złapania niespodziewanej ‘gumy’. 303 Firecrest to mocny zawodnik w zakresie prędkości, jednak w wadze piórkowej, jeśli chodzi o masę. Aerodynamikę wspiera zastosowanie technologii ABLC Sawtooth, czyli charakterystycznych wgłębień na 45-milimetrowym profilu obręczy. W połączeniu z technologią AeroBalance, inżynierom udało się osiągnąć optymalizację oporów powietrza i stabilności przy bocznym wietrze. Jednak koło to nie tylko obręcz. Gdyż ta połączona jest szprychami Sapim CX Sprint J-bend, z niezawodnymi piastami ZR1, zaprojektowanymi w Niemczech. Dzięki ulepszonej konstrukcji i uszczelnieniu, odznaczają się wyższą trwałością oraz szybszą reakcją 66 punktów zaczepienia.

Pewne hamowanie na zjazdach

Nawet najszybsze koło, musi się kiedyś zatrzymać. Nie zapomniano również o tym, stosując najbardziej dopracowaną technologię powierzchni hamowania dostępnej w obręczach pod hamulce szczękowe. Mowa o teksturowanej powierzchni ZIPP ShowStopper, która zapewnia niezrównaną skuteczność hamowania, zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni. Aby zachować wszechstronność i bezpieczeństwo w tym zakresie, producent zaleca użycie przetestowanych i rekomendowanych klocków hamulcowych, dopuszczonych do użytku z karbonowymi obręczami. Nieprzestrzeganie tych zaleceń może unieważnić gwarancję, która dla produktów ZIPP jest dożywotnia.

Technologie: 

Showstopper

Teksturowana bieżnia hamulcowa Showstopper to wiodące w branży rozwiązanie, zapewniające doskonałą modulację i najkrótszą drogę hamowania, niezależnie od warunków, czy to suchych, czy mokrych. Technologia ciągle ewoluuje i jest ulepszana, a dzięki przetestowanym rekomendowanym klockom hamulcowym, za każdym razem zapewnia niezrównaną siłę hamowania. Zalecanym wyborem są klocki ZIPP Tangente Platinum Pro Evo (na warunki mokre i suche), bądź ZIPP Tangente Cork (warunki suche). Alternatywnie można użyć klocków Swisstop Black Prince Brake Pad, Swisstop Yellow Brake Pad, czy Bontrager Cork Brake Pad.

ABLC Sawtooth

W rozwinięciu Aerodynamic Boundary Layer Control Sawtooth, co dosłownie można tłumaczyć jako piłokształtna aerodynamiczna kontrola warstwy granicznej. Jest to konstrukcja profilu obręczy z charakterystycznymi wgłębieniami, która pomaga zarządzać przepływem powietrza wokół obręczy i przyczynia się do stworzenia szybszego i bardziej stabilnego koła. Złożony wzór wgłębień opracowano po raz pierwszy dla najwyższej klasy kół NSW, a aktualnie jest dostępny również w pozostałych seriach kół szosowych ZIPP.

AeroBalance

Misją marki ZIPP od zawsze jest pomóc pojechać szybciej. Solidnym fundamentem do spełnienia tej obietnicy jest doświadczenie inżynierskie przy projektowaniu kół i korzystanie z takich metod jak tunel aerodynamiczny, symulacje przepływów CFD, oceny profesjonalnych sportowców, testy na drogach, czy nawet symulator jazdy RollingRoad. Wszystko to w celu udoskonalenia osiągów aerodynamicznych i wprowadzenia ich na kolejny poziom doskonałości. Dziesięciolecia innowacyjności pozwoliły wypracować model, dzięki któremu, udaje się zmniejszać opór aerodynamiczny, przy jednoczesnym minimalizowaniu wpływu bocznego wiatru, w skrócie AeroBalance.

XDR

Bębenek piasty w standardzie XDR to uniwersalny system montażowy SRAM do kaset szosowych z zębatkami mniejszymi niż 11 zębów oraz zakresem większym niż 11 rzędów. W efekcie umożliwia konfigurować lżejsze i bardziej wszechstronne układy napędowe (na przykład 2x12), bez konieczności wprowadzania nowych standardów szerokości tylnej osi czy przeprojektowywania piast. Po zastosowaniu dedykowanej podkładki dystansowej 1,85 mm za kasetą, jest również kompatybilny z kasetami w standardzie SRAM XD. Nowy standard zapewnia stabilniejsze połączenie kasety z piastą, optymalizując trwałość osi i łożysk oraz niwelując problem ’wgryzania się’ zębatek w aluminiowy sterownik.

Dożywotnia Gwarancja

Każdy Klient kupując nowe koła i komponenty marki ZIPP, otrzymuje globalną dożywotnią gwarancję, obejmującą wady produkcyjne oraz wszelkie awarie osprzętu, które wystąpiły w trakcie jazdy na rowerze zgodnie z przeznaczeniem produktu. W takim przypadku amerykański producent wymieni go lub bezpłatnie naprawi. Warto podkreślić, że dożywotnia gwarancja dotyczy tylko pierwotnego właściciela i nie podlega przeniesieniu. Aby móc z niej skorzystać należy posiadać dowód zakupu.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka ZIPP
  • Kolor grafitowy
  • Koło - Liczba szprych 24
  • Materiał carbon
  • Mocowanie tarczy nie
  • Montaż tył
  • Piasty - łożyska maszynowe
  • Przeznaczenie szosa
  • Rodzaj osi - przód n/d
  • Rodzaj osi - tył Szybkozamykacz (QR) 9x130 mm
  • Rozmiar koła 28"
  • System obręczy Tubeless ready, Hookless
  • Szerokość wewnętrzna 19 mm
  • Tubeless ready tak
  • Typ bębenka Shimano / SRAM
  • Typ hamulca szczękowy
  • Wysokość obręczy 45 mm
  • Waga produktu 842 g

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD180518
  • Kod EAN 710845851278
  • Kod producenta 00.1918.532.000

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.

Dostawa

Dla tego rodzaju produktu oferujemy dostawę kurierem DPD.

  • Kurier DPD
Koszty wysyłki: GRATIS!

Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.

Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis.

WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Okęcie Park
    Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Dostawa kurierem: GRATIS!