Tło

Odwiedź nasz salon we Wrocławiu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Komplet kół ZIPP 303 S Tubeless Disc

5 249  zł
Cena katalogowa: 5 499

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

524.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do lipca nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie w Warszawie
Ostatnia 1 szt.
Zapraszamy do CH Okęcie Park Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa Więcej
Nie jesteś z Warszawy? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

    Kolor: grafitowy
  • Montaż:
  • Rozmiar koła:
  • Typ bębenka:

Komplet kół ZIPP 303 S Tubeless Disc to model należący do najpopularniejszej serii amerykańskiego producenta, będącej wynikiem chęci stworzenia zaawansowanych karbonowych kół, wystarczająco wytrzymałych, aby niezmiennie świetnie poradzić sobie chociażby w rowerach szosowych endurance, czy gravelach, jak i na różnorodnych podłożach, czy to na idealnie równym asfalcie, brukowanej drodze, czy nawet na szutrach. Całkowicie nowy profil obręczy, został stworzony do opon w konfiguracji bezdętkowej i do niższych ciśnień. Wersja z dopiskiem Disc przeznaczona jest pod hamulce tarczowe. Krótko mówiąc, zgodnie z ideą marki ZIPP, prezentowane koła zapewniają rowerzystom wszechstronność, jakiej oczekują, dzięki prędkości, której pragną. W zależności od wariantu, są dostępne z bębenkiem Shimano/Sram, bądź XDR.

Najważniejsze cechy:

Szerokość ma znaczenie

ZIPP rozszerzając swoje dziedzictwo podbijania Wiosennych Klasyków, przez jednoetapowe Paryż-Roubaix, do wieloetapowych Tour de France czy Giro D’Italia, zachował idealną do każdego terenu i charakterystyczną dla serii 303, wysokość symetrycznej obręczy 45 mm, dodając zauważalnie większą szerokość wewnętrzną 23 mm. Efekt? Jeszcze lepsze osiągi i jakość jazdy w prawie każdy możliwy do zmierzenia sposób. Bez względu na rodzaj nawierzchni, oparte na sztywnych osiach koła, są tak samo szybkie jak wcześniej, a jednocześnie jeszcze lżejsze i bardziej aerodynamiczne. Zaprojektowane tak, aby były najszybsze z oponą 28 mm, ale to nie koniec ich zastosowania, gdyż gotowe są do obsługi opon gravelowych o szerokości aż do 50 mm.

Oszczędność mocy potwierdzona testami

303 S czerpie pełnymi garściami z technologii znanych z wyższych modeli, co pozwoliło stworzyć koła o zoptymalizowanych parametrach zawartych w koncepcji TSE – zwiększonej odporności na wiatr, zmniejszonych oporach toczenia, niższej masie komponentów oraz minimalizacji wibracji. Szeroka obręcz w technologii Hookless optymalizuje profil aerodynamiczny, aby przy niższym ciśnieniu w oponach, umożliwić bardziej efektywną jazdę. Rezultatem jest szersza i krótsza powierzchnia styku, zmniejszająca ilość wibracji oraz zwiększająca przyczepność i zapewniająca pewne pokonywanie zakrętów, zjazdy i prowadzenie na mokrej nawierzchni. Jak wykazują wewnętrzne testy Zipp, w porównaniu z najlepszymi konkurencyjnymi kołami z oponą 28 mm, rezultatem jest do 10 procent Watt oszczędności w całkowitej mocy wymaganej do utrzymania prędkości 40 km/h na gładkiej, płaskiej drodze.

Technologie:

XDR

Bębenek piasty w standardzie XDR to uniwersalny system montażowy SRAM do kaset szosowych z zębatkami mniejszymi niż 11 zębów oraz zakresem większym niż 11 rzędów. W efekcie umożliwia konfigurować lżejsze i bardziej wszechstronne układy napędowe (na przykład 2x12), bez konieczności wprowadzania nowych standardów szerokości tylnej osi czy przeprojektowywania piast. Po zastosowaniu dedykowanej podkładki dystansowej 1,85 mm za kasetą, jest również kompatybilny z kasetami w standardzie SRAM XD. Nowy standard zapewnia stabilniejsze połączenie kasety z piastą, optymalizując trwałość osi i łożysk oraz niwelując problem ’wgryzania się’ zębatek w aluminiowy sterownik.

Hookless

Metoda wytwarzania obręczy z gładkimi ściankami bez charakterystycznych haków na styku z oponą. Podobne rozwiązanie od wielu lat stosuje się w motoryzacji, a nawet w ogromnych Jumbo Jetach. Ustandaryzowana przez Europejską Organizację Techniczną do spraw Opon i Obręczy (ETRTO) średnica obręczy Hookless, zakłada odchylenie +/- 0,5 mm, natomiast ZIPP produkuje swoje obręcze z tolerancją +/- 0,1 mm, czego efektem jest gładsza i bardziej aerodynamiczna powierzchnia na styku opony z felgą, zmniejszająca opory powietrza. Obręcze Hookless są szersze, a zalecane przez ETRTO max ciśnienie powietrza niższe (do 73 PSI / 5 Bar), co finalnie poprawia płynność i wydajność jazdy.

Koncepcja TSE

Podejście Total System Efficiency jest zrównoważonym atakiem na cztery bariery prędkości: opory powietrza, opory toczenia, grawitację oraz wibracje. Koncepcja opracowana przez najlepszych inżynierów ZIPP w Nest Advanced Development Lab w Indy, pozwoliła stworzyć szereg rozwiązań optymalizujących zdiagnozowane problemy. Precyzyjne połączenie nowej mieszanki karbonu z szerszym profilem obręczy, zaprojektowanym pod kątem lepszego styku z oponą, właśnie dzięki zniwelowaniu oporów powietrza i toczenia, zmniejszeniu wagi produktów (przy zwiększeniu trwałości) oraz minimalizacji przenoszenia drgań, mają przełożenie na wzrost wydajności i większą prędkość.

Dożywotnia Gwarancja

Każdy Klient kupując nowe koła i komponenty marki ZIPP, otrzymuje globalną dożywotnią gwarancję, obejmującą wady produkcyjne oraz wszelkie awarie osprzętu, które wystąpiły w trakcie jazdy na rowerze zgodnie z przeznaczeniem produktu. W takim przypadku amerykański producent wymieni go lub bezpłatnie naprawi. Warto podkreślić, że dożywotnia gwarancja dotyczy tylko pierwotnego właściciela i nie podlega przeniesieniu. Aby móc z niej skorzystać należy posiadać dowód zakupu.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka ZIPP
  • Kolor grafitowy
  • Koło - Liczba szprych 24, 24
  • Materiał carbon
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż komplet
  • Piasty - łożyska maszynowe
  • Przeznaczenie szosa, gravel
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm
  • Rozmiar koła 28"
  • System obręczy Tubeless ready, Hookless
  • Szerokość wewnętrzna 23 mm
  • Tubeless ready tak
  • Typ bębenka SRAM XDR
  • Typ hamulca tarczowy
  • Wysokość obręczy 45 mm
  • Waga produktu 1,53 kg

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD184171
  • Kod producenta 00.1918.528.001 / 00.1918.527.000

Opinie o modelu

  • Tomasz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Skompletowane z Giant Propel Advanced 2 z rekomendowanymi oponami 28 mm. Wszystko chodzi super, świetny komfort jazdy, Wizualnie zestaw również się komponuje pięknie.