Otwieranie i zamykanie tego menu:
Ctrl + M
Niebieskie tło - informacja o otwarciu sklepu stacjonarnego

Odwiedź nasz salon w Poznaniu. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Opona CONTINENTAL Grand Prix 5000 AllSeason TR

Dostawa GRATIS
199 ,99 zł
Cena katalogowa: 429
-21% Najniższa cena z 30 dni przed obniżką 254,99
Raty odroczone

Do grudnia nie płacisz!

Ilość
199 ,99 zł
Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
    Kolor: czarny
  • Rozmiar:

U Ciebie już jutro!

Kup ten produkt dzisiaj do godziny 15:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w sobotę! Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w sobotę! Dostawa jest GRATIS.
Zobacz również

Wytrzymała, lekka i gotowa na każde warunki pogodowe. Całoroczna opona szosowa Continental Grand Prix 5000 AllSeason TR to najsolidniejsza wersja topowego modelu GP 5000 w opcji Tubeless Ready. Dzięki zaawansowanym technologiom – jak Black Chili, Vectran Breaker czy Active Comfort Technology – model zapewnia maksymalną przyczepność i skuteczną ochronę przed przebiciami w deszczu i na nierównym asfalcie. Nawet z licznymi udogodnieniami opona jest lekka, bo waga produktu wynosi nawet poniżej 300 g (w czarnej wersji 25 C).

Grand Prix 5000 AllSeason TR – całoroczna opona z topowej serii


Model Continental Grand Prix 5000 AllSeason TR wnosi nową jakość do topowej serii – to najbardziej uniwersalna i odporna opona szosowa tej linii, a w największych rozmiarach (32-35C) sprawdzi się nawet na wyprawach endurance i przejażdżkach gravelem.




Topowa opona szosowa Continental Grand Prix 5000 AS Tr

Wersja AllSeason TR daje więcej pewności na mokrej nawierzchni niż klasyczny GP5000, a przy tym pozwala zachować bardzo dobre osiągi.


Z czarnym paskiem odblaskowym Black-Reflex (tylko w czarnej wersji opony) poprawi też widoczność po zmroku.





Najważniejsze cechy opony:

  • Zwijana opona Tubeless Ready – możliwość konwersji, by pozbyć się dętki;
  • Przystosowanie do systemu Hookless;
  • Wzmocnienia w wersji całorocznej – większa odporność na uszkodzenia w trudniejszych warunkach drogowych;
  • Czarny pasek odblaskowy Black-Reflex (w czarnej wersji opony) – dodaje widoczności podczas treningów, które zaczynają się wcześnie rano lub kiedy zapada zmrok;
  • Gładki bieżnik z mikronacięciami LazerGrip – doskonała przyczepność na mokrych zakrętach;
  • Black Chili – unikalna mieszanka łącząca niskie opory toczenia z odpornością;
  • Vectran Breaker – ultralekka i elastyczna wkładka antyprzebiciowa;
  • Active Comfort Technology – skuteczne tłumienie wibracji i wyższy komfort jazdy, także przy niższym ciśnieniu.



Mikro nacięcia na rowerowej oponie szosowej.

Parametry:

  • Duży wachlarz szerokości do wyboru: 25C, 28C, 32C, a nawet opcja 35C, która spisze się także w przełajówkach czy gravelach o szosowo-szutrowym przeznaczeniu;
  • Waga: 295-440 g (w zależności od rozmiaru);
  • Minimalne PSI: 65 (dla rozmiaru 35C), 72 (30C i 32C), 94 (28C), 108 (25C);
  • Zamiast potrójnego oplotu, używanego w standardowej wersji GP 5000, zastosowano podwójny (2/220 TPI), który lepiej wpasowuje się w bezdętkową charakterystykę, łącząc niską wagę z wysoką wytrzymałością;
  • Do konwersji na Tubeless producent zaleca użycie 30 ml uszczelniacza Conti RevoSealant i dopompowanie ogumienia do maksymalnego ciśnienia w celu prawidłowego uszczelnienia opony.


Przeznaczenie:

  • Dla kogo: zawodowi kolarze i ambitni amatorzy poszukujący lekkiej, szybkiej i niezawodnej opony do intensywnych treningów szosowych, zwłaszcza w trudnych warunkach drogowych, pogodowych i poza sezonem;
  • Warunki: asfalt, zarówno suchy i mokry; dzięki wzmocnieniom ścianek bocznych i wkładce Vectran opona świetnie sprawdzi się także na bardziej wymagających nawierzchniach.


Podsumowanie:

Continental Grand Prix 5000 AllSeason TR to całoroczna opona szosowa stworzona dla kolarzy, którzy nie chcą rezygnować z jazdy poza standardowym sezonem, niezależnie od pogody czy warunków drogowych. Świetnie spisze się nie tylko na letnich wyścigach, ale przede wszystkim wymagających treningach jesienią czy wczesną wiosną. 

Wzmocnione ścianki boczne, mocny, ale lekki oplot i kompatybilność z systemem Tubeless Ready sprawiają, że GP5000 AS TR doskonale łączy komfort, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Na asfalcie gorszej jakości przyda się wkładka Vectran, a na ciemnych trasach – czarny pasek odblaskowy w technologii Black-Reflex (dostępny w czarnej wersji opony).

W filmie zobaczysz też wizualne podsumowanie zalet serii:

 

Technologie

Opony Hookless

Opony Hookless

Opona przeznaczona do obręczy Hookless pozwoli stworzyć koło o licznych zaletach. Do najważniejszych walorów należy możliwość stosowania niższego ciśnienia oraz aerodynamiczny profil – obie te cechy zapewnią szybszą jazdę. Kolejną przewagę stanowi większa wytrzymałość na dobicie spowodowana brakiem haczyków na rantach obręczy, do których dopasowane są opony Hookless. Dokładniejsze ułożenie ogumienia w kole może też przełożyć się na poprawioną przyczepność na zakrętach poprzez większy kontakt opon z nawierzchnią.

Tubeless Ready System (TRS)

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi. 

Black Chili Compound

Black Chili Compound

Autorska najbardziej zaawansowana i produkowana wyłącznie w Niemczech, mieszanka bieżnika o ponadprzeciętnej przyczepności i niskich oporach toczenia, czy to na rowerze szosowym, szutrowym, czy MTB. Najnowsze polimery, specjalnie opracowane cząstki sadzy oraz materiały wypełniające gwarantują wyjątkową wydajność i odczuwalne korzyści na trasie, co potwierdzają również regularne zwycięstwa w branżowych testach. Opony z tą mieszanką osiągają niespotykany dotąd poziom właściwości użytkowych. W porównaniu do poprzedniej najlepszej mieszanki krzemionki aktywnej, opony z Black Chili mają o 26% mniejsze opory toczenia, o 30% wyższy współczynnik przyczepności oraz o 5% większy przebieg.

LazerGrip

LazerGrip

Specjalnie opracowana, laserowo wycinana, struktura mikrobieżnika, koncentrująca się na profilu opony dla zapewnienia w ten sposób, jeszcze lepszej przyczepności na zakrętach. Dzięki temu kontrola nad rowerem jest większa, osiągi stają się zauważalnie lepsze, a feeling z jazdy pozwala stać się jednością z drogą.

Vectran Breaker

Vectran Breaker

Zapewniające skuteczną ochronę przed przebiciem, syntetycznie produkowane ciekłokrystaliczne włókno polimerowe high-tech Vectra, wzorowane jedwabiem pajęczym, przędzone i przetwarzane na wielożyłową, termoplastyczną nić, która bez negatywnego wpływu na opory toczenia i przy bardzo niskiej wadze, jest bardzo elastyczna i posiada ogromną odporność na rozdarcia i uszkodzenia mechaniczne. Ta półkrystaliczna tkanina jest bardziej odporna na przecięcia, niż często stosowany aramid, czy włókna nylonowe i ma pięciokrotnie większą wytrzymałość na rozciąganie, niż stal.

Active Comfort Technology

Active Comfort Technology

Rewolucyjne podejście do kolarstwa szosowego, stawiające na celowniku zwiększenie komfortu jazdy, bez pogarszania parametrów niezbędnych w oponach na utwardzone powierzchnie. Zintegrowana z konstrukcją opony technologia ma za zadanie pochłaniać wibracje i skutecznie doskonalić wrażenia z jazdy, aby każda kolejna przejażdżka byłą oczekiwaną przyjemnością.

Marka

Continental

Continental

Od ponad 130 lat Continental produkuje opony rowerowe, na których kolarze nie tylko trenują, ale i biją rekordy prędkości w Grand Tourze. Niemiecka marka świetnie łączy lekkość, przyczepność oraz wytrzymałość na zużycie i przebicie. Mieszanki w rodzaju topowej Black Chili czy innowacje, takie jak czarny pasek odblaskowy, to świadectwo zaangażowania firmy we wciąż nowe pomysły, które plasują Continentala w ścisłej czołówce producentów opon rowerowych.

Specyfikacja

  • Kod produktu DD199407
  • Marka CONTINENTAL
  • ETRTO 25-622
  • Gęstość oplotu 2/220 TPI
  • Kolor czarny
  • Mieszanka Black Chili
  • Pasek odblaskowy tak
  • Przeznaczenie szosa
  • Rozmiar 700 x 25C
  • Szerokość 25 mm
  • Technologia wkładki antyprzebiciowej Vectran
  • Tubeless ready tak
  • Typ zwijana
  • Wkładka antyprzebiciowa tak
  • Waga produktu 300 g
  • Kod EAN 4019238056754
  • Kod producenta CO0101910
  • Dane producenta Continental Reifen Deutschland GmbH
    Continentalstr. 3-5, 34497, Korbach
    Niemcy
    industrial.hoses@fluid.contitech.de
    https://www.continental-tires.com/products/b2c/bicycle/

Opinie o modelu

  • Tomek
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

  • Radosław
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Bardzo dobra opona jeżeli masz zamiar jeździć na Tubless, w wersji z dętką nie polecam - czuć wagę. Zakładanie na obręcze DT wymaga dużej wprawy i dobrych łyżek - ale tak powinno być przy Tubless. Nabyłem z myślą o większej ochronie na przebicia ...i niestety miałem pecha - obie opony przebite.

  • Tomasz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Gitara.

Dostawa

W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.

  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost 24/7
Koszty wysyłki: GRATIS!
Czas dostawy: 1-2 dni robocze
  • Kurier DPD
  • Punkty DPD Pickup
Koszty wysyłki: GRATIS!

Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone na czas transportu.

Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.

Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.

GdańskPoznańWarszawaWrocław
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Dostawa kurierem: GRATIS!