Continental Grand Prix to kultowa opona szosowa, która przez lata wyznaczała standardy w peletonie. Najnowsza odsłona korzysta z technologii zaczerpniętych z flagowej serii GP 5000, czyli mieszanki BlackChili i potrójnego oplotu (3/180 TPI). Obie te cechy zapewniają niski opór toczenia, przyczepność oraz trwałość.
Continental Grand Prix – szosowa klasyka w nowoczesnym wydaniu
Wkładka PolyX Breaker™ skutecznie chroni ogumienie przed przebiciami, a ręczna produkcja w Niemczech gwarantuje najwyższą jakość. To sprawdzony wybór zarówno na intensywne treningi, jak i amatorskie wyścigi na asfalcie.

Najważniejsze cechy opony:
- Typ: opona szosowa zwijana lub drutowa (w zależności od wersji);
- Klasyczna konstrukcja z dętką;
- Mieszanka: BlackChili – wysoka przyczepność i minimalne opory toczenia;
- Warstwa ochronna: PolyX Breaker™ – skuteczna osnowa poliestrowa, zaczerpnięta z technologii samochodowej;
- Ręczna produkcja w Niemczech – segment Premium;
- Zakorzeniona w historii kolarstwa szosowego – przez lata wyznaczała standardy dla wyścigowych opon dętkowych.
Parametry:
- Do kół: 28 cali (700) lub 26 cali (wersja 26 x 1 1/8”);
- Szerokości: 23C, 25C i 28C;
- Oplot: 3/180 TPI;
- Masa: ok. 230-300 g (w zależności od szerokości).