Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h


Opona Maxxis Minion DHR II WT jest przeznaczona zarówno na suche, jak i mokre warunki. Duże klocki na kierunkowym bieżniku to sposób na zwiększoną przyczepność podczas jazdy na piasku, błocie, a także twardym gruncie. Głęboka rzeźba obecna na środku opony zapewnia łatwe hamowanie. Wersja WT została zoptymalizowana względem szerokich obręczy (30-35 mm rozpiętości wewnętrznej).


    Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: MTB
  • Na drogi: drogi piaskowe, błotniste i twarde
  • Na warunki: mokre i suche
  • Do szerokich obręczy: 30-35 mm rozpiętości wewnętrznej

Wersje mieszanki opony:

Dual Compound

Mieszanka Dual zawiera dwa składniki, które zostały specjalnie dobrane względem przeznaczenia opony. Pośrodku bieżnika jest ona twardsza, a po bokach bardziej miękka.


3C MaxxTerra

Trójskładnikowa mieszanka MaxxTerra jest jednocześnie miękka, odporna i zapewnia niskie opory toczenia podczas jazdy MTB. Stanowi ona pośredni wybór między dwoma innymi technologiami Maxxis, czyli 3C MaxxGrip i 3C MaxxSpeed.


Technologie zastosowane w wybranych wersjach:

Tubeless Ready

Technologia Tubeless Ready sprawia, że opona jest przygotowana do konwersji na model bezdętkowy. Pozwala to nie tylko na redukcję masy, ale także zwiększenie odporności na przebicia i możliwość użycia niższego ciśnienia. Takie rozwiązanie przydaje się, jeśli rowerzysta ma zamiar zwiększyć przyczepność w terenie lub ograniczyć opory toczenia.


Exo Protection

Technologia Exo Protection powoduje, że ścianki boczne opony są bardziej odporne na przetarcia i przecięcia. Taka ochrona przydaje się na ścieżkach pełnych korzeni, kamieni oraz innych przeszkód.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka MAXXIS
  • ETRTO 61-584
  • Kolor czarny
  • Mieszanka Dual
  • Pasek odblaskowy nie
  • Przeznaczenie mtb
  • Rozmiar 27.5 × 2.40"
  • Rozmiar koła 27,5"
  • Szerokość 61 mm / 2.4"
  • Ścianki boczne Exo
  • Tubeless ready tak
  • Typ zwijana

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD119856
  • Kod EAN 4717784030913

Opinie

  • Krystyna
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    BARDZO DOBRY PRODUKT BŁYSKAWICZNA DOSTAWA -DZIĘKUJĘ.

  • MARIUSZ
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Polecam trailenduro na tył lub przód i tył.

  • Dariusz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Wszystko ok - produkt, realizacja, czas dostawy, informacja o statusie. Polecam.

  • Sylwia
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Wszystko ok.

  • Bartłomiej
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Świetnie trzyma w mokrej i śliskiej nawierzchni. Po zalaniu mlekiem nawet na 1 barze hopy można robić.

  • Mariusz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra

  • Paweł
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Git.

  • Michał
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Świetna opona na tył przetestowana podczas długiego jesiennego rajdu w Bieszczadach w zmiennych warunkach. Bardzo dobra przyczepność, dostateczna odporność na zalepianie błotem i gliną, świetna w hamowaniu i trzymaniu wyznaczonego toru jazdy - przewidywalna. Mocne zużycie na odcinkach asfaltowych - jednak opory toczenia zadowalające. Jazda po zamleczeniu 0.8 - 1.4 bara w zależności od warunków terenowych bardzo komfortowa. Świetna na kamieniach. Wcześniej używane opony to Icon, Ardent i Forester - na trudne warunki ta DH najlepsza choć nie jest lekka...

Dostawa

Oferujemy trzy sposoby dostawy tego rodzaju produktu: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 i kurierem DPD.

  • Logo InPost
    Kurier InPost
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo InPost
    Paczkomaty InPost 24/7
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo DPD duże
    Kurier DPD
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

Zapewniamy, iż wysyłane przez nas przesyłki są pakowane z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Uszkodzenia przesyłek w trakcie transportu są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.