Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
- Kurier InPost
- Paczkomaty InPost 24/7
Program
lojalnościowy
4,9/5 Nasza ocena
na Opineo
Punkty odbioru rowerów
Dostawa gratis w 24h
Do kwietnia nie płacisz!
Oblicz ratę
U Ciebie w sobotę!
Kup do: 15:00
Maxxis Velocita AR to opona przeznaczona do rowerów gravelowych. Zaprojektowano ją jako rozszerzoną wersję szytki o tej samej nazwie. Intencje producenta są tutaj oczywiste – mamy do czynienia z szutrowym ogumieniem dedykowanym szybkiej i intensywnej jeździe.
Rzeźba bieżnika została pomyślana tak, aby zagwarantować bardzo dobre osiągi i dynamikę jazdy na każdej nawierzchni. W centralnej części umiejscowiono drobne bloki, natomiast bliżej boku opony postawiono na podłużne nacięcia. Taka konstrukcja wyróżnia się przede wszystkim uniwersalnością. Środek zapewnia przyczepność na piaszczystej nawierzchni, natomiast krawędź poprawia stabilność w zakrętach. Maxxis Velocita AR to opona lekka i tocząca się bardzo efektywnie, dzięki czemu pozwala na szybką jazdę po asfalcie.
W zależności od wybranego wariantu opony ogumienie może mieć: wzmocnienie boczne EXO Protection, wkładkę Silkshield lub zastosowaną technologię MaxxShield (czyli użycie zarówno insertu Silkshield, jak i K2).
Technologie
EXO Protection
Opona wykorzystująca technologię EXO Protection ma dodatkową warstwę ochronną na ścianach bocznych. Gęsta tkanina zabezpiecza ogumienie, a jednocześnie jest sprężysta i lekka, dlatego nie wpływa negatywnie na rozwijaną prędkość. To rozwiązanie polecane na szlaki pełne ostrych kamieni, ale przyda się też podczas kontaktu opony z krawężnikiem.
Silkshield
Wkładka antyprzebiciowa Silkshield wzmacnia korpus opony, uodparniając model na przebicia. Zaletą technologii jest skuteczna ochrona boczna – z którejkolwiek strony ogumienie trafi na przeszkodę, będzie skutecznie zabezpieczone przed uszkodzeniem. Odporność boków opony wynika z faktu, że szeroką wkładkę umieszczono od stopki do stopki.
MaxxShield
Technologia MaxxShield oznacza zastosowanie zarówno insertu SilkShield, jak i osłony K2 z włókna kevlarowego. Dzięki ochronie opony w dwójnasób możesz mieć pewność wysokiej jakości zabezpieczenia ogumienia przed przebiciem.
Tubeless Ready System (TRS)
Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.
Specyfikacja
Informacje
Informacje handlowe
Opinie o modelu
Dostawa
W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy:
kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.
Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis*/**.Odbierając rower zamówiony do salonu stacjonarnego CentrumRowerowe.pl, możesz sprawdzić, czy wybrałeś odpowiedni rozmiar, a sam pojazd jest dobrze dopasowany do sylwetki i Twoich preferencji. Na miejscu możesz także wypróbować zamówiony rower na specjalnej ścieżce testowej.