Koszyk

Koszyk jest pusty

Opona MICHELIN Country Dry 2 - specyfikacja

Informacje

  • Marka MICHELIN
  • Dodatkowe 26x2,0 cala (52-559) / drut
  • ETRTO 52-559
  • Kolor czarny
  • Pasek odblaskowy nie
  • Przeznaczenie mtb
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 52 mm
  • Tubeless ready nie
  • Typ drutowa

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD18967
  • Kod EAN 3528701198316


Ekonomiczna wersja jednej z najlepszych opon MTB marki Michelin w historii. Wyjątkowo szybka i przyczepna na suchych nawierzchniach. Idealna na suche warunki pogodowe na szerokim spektrum nawierzchni: polne i leśne drogi gruntowe, szuter, podłoże skaliste, piasek a nawet asfalt.
  • Przeznaczona na suche warunki atmosferyczne.
  • Niskie opory toczenia.
  • Płytki bieżnik o gęsto rozmieszczonych klockach.
  • Powiększone klocki w bocznej części dla zwiększonej przyczepności w zakrętach.
  • Oplot: 33 TPI.

Opona MICHELIN Country Dry 2 - opinie

  • Kazimierz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    .

  • Car
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Jeżdżę w tych oponach od lat (4 zestaw), na przestrzeni których zmieniała się nieco ich nazwa. Ogólnie w góralu od 18 lat używam markę Michelin, ale wcześniej były to inne modele, bo tych jeszcze nie produkowano. Nigdy mnie one nie zawiodły. Głównie jeżdżę szosowo (również wykostkowane ścieżki), także moja opinia dotyczy tylko takowej nawierzchni. Na zakrętach przy dosyć dużych prędkościach (przednia zębatka 48T, tylna 10T) mogę się mocno kłaść i czuję się w takich sytuacjach bardzo pewnie. Nie ma żadnego uślizgu itp. Jak opony są nowe, to muszę przejechać około 250km, aby lekko się dotarły, bo dopiero wtedy ich trzymanie jest odpowiednie. Wcześniej, przed dotarciem czuć, że są twarde i nie pracują tak jak powinny. Wiadomo też, że ich ścieralność jeżdżąc tylko na asfalcie jest większa niż jeżdżąc po lesie itd., ale dla mnie jest OK. Np. wcześniej miałem 2-krotnie inny model, który był ponad 2 razy droższy od tych, ale wystarczały one tylko na około 4000 km (nawet nie jeden sezon), ale za to trzymały się drogi jak przyklejone. Były one bardziej miękkie dlatego rewelacyjne trzymanie, ale też szybsze zużycie. Te obecne wystarczają na znacznie więcej. Opory toczenia opon chyba są stosunkowo niskie, bo nie czuję, żeby mnie one jakoś wstrzymywały.