Piasta SHIMANO Deore FH-M6010

Brak opinii

(0)

Piasta tylna Shimano Deore FH-M6010 wyposażona jest w sztywną oś o średnicy 12 mm. Dobrze uszczelnione łożyska oraz stalowy bębenek wydłużają jej żywotność.

Zobacz więcej...
169.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD125723
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Ilość otworów: 32, Mocowanie tarczy: centerlock, Montaż: tył
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 214.00 zł 169.00 zł Cena kat. 214.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 21%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Ilość otworów 32
  • Kolor czarny
  • Mocowanie tarczy centerlock
  • Montaż tył
  • Rodzaj osi - przód 15 x 100 mm (QLC)
  • Rodzaj osi - tył 142 x 12 mm (E-Thru)
  • Typ bębenka sram / shimano

Marka Shimano

Tylna piasta Shimano Deore FH-M6010 wyposażona jest w oś przelotową E-Thru o średnicy 12 mm. To rozwiązanie poprawia sztywność połączenia koła z ramą, co zwiększa precyzję prowadzenia w trudnym terenie. Kulkowe łożyska z uszczelnieniami zwiększają trwałość piasty i odporność na destrukcyjny wpływ zabrudzeń. Model Deore FH-M6010 wyposażony jest w mocowanie tarczy hamulcowej Center Lock.


    Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: XC, All-Mountain
  • Materiał: aluminium anodowane (korpus), stal (bębenek)
  • Kompatybilność z kasetami MTB 8/9/10-rzędowymi
  • Do hamulców tarczowych (Center Lock)
  • Ilość otworów na szprychy: 32
  • Szerokość piasty O.L.D: 142 mm
  • Oś przelotowa E-Thru o średnicy 12 mm
  • Uszczelnienie łożysk w korpusie: labiryntowe i kontaktowe
  • Uszczelnienie łożysk w bębenku: kontaktowe
  • Średnica rozstawienia otworów na szprychy lewa/prawa: 44/45 mm
  • Średnica kołnierzy lewa/prawa: 52,8/53,8 mm
  • Rozstaw kołnierzy: 57,4 mm
  • Liczba punktów zazębień: 36 (co 10°)

Center Lock

System Center Lock polega na montażu tarczy za pomocą wypustowego mocowania oraz pierścienia blokującego. Rozwiązanie pozwala skrócić czas montażu i demontażu, a także zwiększyć precyzję, sztywność połączenia, a tym samym skuteczność hamowania.

Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku