Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.
U Ciebie we wtorek! Kup do poniedziałku do: 14:00
Kup ten produkt do 08.09.2025 do godziny 14:00, a otrzymasz go 09.09.2025. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w środę!Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go 10.09.2025. Dostawa jest GRATIS.
Możliwy odbiór złożonego roweru
Jazda w trudnym terenie, długie podjazdy i szybkie zjazdy to żywioł, w którym GHOST E-ASX Universal czuje się najlepiej. Stworzony z myślą o ambitnych rowerzystach górskich, którzy chcą świetnych osiągów, bez rezygnacji z kontroli, mocy i przyjemności z jazdy. Precyzyjnie dobrane komponenty, przemyślana geometria i zaawansowany układ wspomagania czynią z tego modelu solidnego partnera na szlaku – niezależnie od warunków i dystansu.
Trzymaj tempo dzięki elektrycznemu wspomaganiu
Centralnie umieszczony Bosch Performance Line CX 5. generacji to serce napędu. Pracuje cicho, ale z siłą 85 Nm momentu obrotowego. Co więcej, moment obrotowy w tym silniku można zaktualizować do imponującej wartości 100 Nm! Wspiera podczas stromych podjazdów i dynamicznie reaguje na nacisk na pedały, zapewniając naturalne, płynne przyspieszanie. To silnik, który potrafi dostosować się do stylu jazdy, nie narzucając sztucznej pracy, idealny wybór do agresywnego trailu i wymagających tras.
Zintegrowany w ramie akumulator Bosch PowerTube 800 Wh oferuje realny zasięg nawet do 120 kilometrów, zależnie od intensywności jazdy i profilu terenu. Duża pojemność baterii to gwarancja swobody – można planować całodniowe wyprawy bez stresu o energię.
Kolorowy wyświetlacz Bosch Kiox 300 w połączeniu z ergonomicznym pilotem LED Remote daje dostęp do wszystkich kluczowych informacji bez odrywania wzroku od trasy. Interfejs jest czytelny, a obsługa wygodna nawet w rękawiczkach. System zapewnia szybki wgląd w poziom wspomagania, prędkość, zasięg i inne dane dotyczące jazdy.
Najważniejsze cechy
Lekka i wytrzymała rama z aluminium
Aluminiowy szkielet bazuje na sprawdzonym rozwiązaniu do e-MTB, sztywnym, ale niezbyt ciężkim. Konstrukcja zachowuje wysoką odporność na naprężenia, co ma znaczenie zwłaszcza przy pełnym zawieszeniu i agresywnej jeździe. Zintegrowanie silnika i baterii w dolnej rurze nie tylko poprawia estetykę, ale również obniża środek ciężkości, co przekłada się na większą stabilność w technicznym terenie.
Geometria zapewniająca zwrotność
Zoptymalizowana geometria została zaprojektowana pod kątem uniwersalności. Pozwala zachować kontrolę w zakrętach, daje stabilność przy dużych prędkościach i nie męczy na długich podjazdach. Obniżona górna rura zwiększa przestrzeń operacyjną, co ułatwia manewrowanie i zjazdy w stromym terenie. Krótkie tylne widełki w połączeniu z nowoczesnym kątem główki ramy budują wyraźnie progresywny charakter konstrukcji.
Pełne zawieszenie dopasowane do jazdy w terenie
Za tłumienie odpowiedzialny jest widelec RockShox Psylo Silver RC o skoku 160 mm i damper RockShox Deluxe Select z tyłu. Zestaw ten skutecznie niweluje uderzenia i pozwala utrzymać trakcję nawet na trudnych odcinkach z korzeniami czy kamieniami. Amortyzacja działa responsywnie i przewidywalnie zarówno przy zjazdach, jak i przy szybkich przejazdach przez nierówności.
12-rzędowy solidny napęd w trailowym stylu
Komponenty Sram SX Eagle tworzą niezawodny i prosty w obsłudze układ 1x12, który sprawdza się w każdym terenie. Kaseta o rozpiętości zapewnia szeroki zakres do podjazdów i sprintów, a jednocześnie eliminuje potrzebę przedniej przerzutki. Mechanizm korbowy Miranda Crius z pojedynczą zębatką 34T idealnie współgra z charakterystyką napędu i wspomagania elektrycznego.
Pewne hamowanie w każdych warunkach
Za wytracanie prędkości odpowiadają hamulce hydrauliczne Tektro HD-M535, pracujące na tarczach 203 mm z przodu i 180 mm z tyłu. System cechuje się dużą siłą hamowania przy zachowaniu dobrej modulacji – można skutecznie zahamować nawet na śliskim podłożu, bez ryzyka blokowania kół. Przekłada się to na wysoki poziom bezpieczeństwa i doskonałą kontrolę.
Świetna przyczepność na trudnych nawierzchniach
Zastosowanie konstrukcji mullet, czyli mieszanych rozmiarów kół 29 cali z przodu i 27,5 cala z tyłu to przemyślany kompromis między płynnością prowadzenia a zwinnością. Przednie koło lepiej pokonuje przeszkody, tylne wspiera szybkie skręty i responsywną jazdę. Obręcze WTB ST i30 i piasty Shimano to sprawdzony zestaw, a opony Continental Xynotal Trail Endurance zapewniają doskonałą przyczepność w suchym i luźnym terenie.
Marka
Ghost
Ghost Bikes to niemiecki producent rowerów klasycznych i elektrycznych. Swoją ofertę kieruje zarówno dla osób jeżdżących rekreacyjnie, jak i entuzjastów. Marka cieszy się szczególnym uznaniem wśród kolarzy MTB.
Wspornik kierownicyXLC średnica 31.8mm, długość 60mm
SiodłoSelle Royal Vivo
Wspornik siodłaGhost Alpha A1, długość 200mm
Pedałybrak w zestawie
Kod EAN4052968340748
Kod producenta48AS1004
Dane producentaGHOST-Bikes GmbH An der Tongrube 3, D-95652, Waldsassen Niemcy info@ghost-bikes.de https://www.accell-group.com/en
Opinie o modelu
Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.
Dostawa
W ramach dostawy oferujemy:
różne rodzaje przesyłki kurierskiej
odbiór złożonego roweru w punkcie (czas złożenia: do 3 dni roboczych).
Rowerki biegowe nie podlegają usłudze „wstępnego złożenia” oraz „całkowitego montażu z odbiorem w punkcie”.
Dodatkowo rowerki biegowe, a także dziecięce w rozmiarach 12-, 14- i 16 cali nie są dostarczane w ramach usługi
„roweru gotowego do jazdy”. Dostępne dla wybranego modelu metody dostawy znajdziesz w kolejnych krokach składania zamówienia.
Rower do samodzielnego złożenia
Masz już pewne doświadczenie?
Potrafisz sam złożyć rower i przygotować go do sezonu?
Jeśli czas spędzony w przydomowym warsztacie sprawi Ci przyjemność, wybierz wysyłkę produktu do samodzielnego złożenia z koniecznością regulacji osprzętu*.
Dostarczymy do Ciebie rower w fabrycznym stanie**.
Pamiętaj, aby zapoznać się z warunkami gwarancji.
W większości przypadków, aby rower spełniał jej wymogi, po przejechaniu 100 km należy udać się do serwisu na przegląd.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Rower wstępnie złożony
Posiadasz podstawową wiedzę, która pozwoli Ci na dokończenie montażu?
Zamów rower wstępnie złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę,
a następnie wyprostuj kierownicę, przykręć mostek i pedały**.
Tych kilka kroków wystarczy, by przygotować rower do pierwszej jazdy*. Po przejechaniu
100 km należy udać się do serwisu na przegląd, celem spełnienia wymogów gwarancji
oraz dokładnego wyregulowania przerzutek i hamulców.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi:99,99 zł
Rower złożony gotowy do jazdy
Zamów rower złożony i wyregulowany przez naszego specjalistę*.
Pod wskazany przez Ciebie adres dostarczymy wybrany model w dużym,
ponadgabarytowym kartonie, dzięki czemu unikniesz kłopotliwego doręczania
na palecie. Nie martw się też o dokręcanie części, szukanie serwisu
oraz regulację przerzutek i hamulców. Zadbamy o wszystko, aby można było
od razu wskoczyć na siodełko, ciesząc się z nowego, w pełni sprawnego roweru!**
Pamiętaj, aby po przejechaniu około
100 km udać się do serwisu na pierwszy przegląd gwarancyjny oraz ponowną
regulację niektórych komponentów. Jest to niezbędne, aby rower spełniał
wymogi gwarancyjne, a jazda na nim była całkowicie bezpieczna.
Dostawa kurierem:
GRATIS!
Koszt usługi: 299 zł
Odbiór w punkcie – rower gotowy do jazdy
Wybierz darmową dostawę roweru do najwygodniejszego dla Ciebie punktu odbioru.
W wybranym serwisie zostanie on złożony i przygotowany do jazdy*/**.
Koszt usługi klient ustala z serwisem,
w którym dokonuje płatności przy okazji odbioru roweru.
Dostawa kurierem do serwisu w Twoim mieście
Koszt usługi:Cena złożenia roweru zależy od wybranego punktu odbioru
Dostawa kurierem:
GRATIS!
*Przed ruszeniem w pierwszą trasę koniecznie zweryfikuj, czy rower jest odpowiednio przygotowany do użytkowania. Zalecamy sprawdzenie stanu wszystkich łączeń śrubowych, ze szczególnym uwzględnieniem elementów wpływających na bezpieczeństwo (śrub kierownicy, mostka, zacisku sztycy podsiodłowej, mocowania kół). Skontroluj pracę kierownicy, przerzutek czy hamulców. W razie jakichkolwiek wątpliwości skontaktuj się z profesjonalnym serwisem rowerowym.
** Wybrane modele rowerów nie są wyposażone fabrycznie przez producentów w pedały. Jest to celowy zabieg - doświadczeni rowerzyści dobierają odpowiednie systemy wg własnych preferencji. Informacja o pełnym wyposażeniu roweru dostępna jest w opisie, specyfikacji i na fotografiach danego modelu na naszej stronie i w karcie produktu.