Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower elektryczny KROSS Trans Hybrid Prestige

11 499  zł
Cena katalogowa: 16 999

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

1149.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do września nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Niesamowity design, mocny silnik elektryczny, wysokiej jakości komponenty z elektronicznymi przerzutkami na czele oraz doskonały amortyzator sprawiają, że Kross Trans Hybrid Prestige to jeden z najciekawszych e-bików trekkingowych w swojej klasie. Jeśli oczekujesz jakości premium, wybierz go, a się nie zawiedziesz!

Naturalne wrażenia z jazdy

Jednym z największych atutów Kross Trans Hybrid Prestige jest wysokiej jakości wspomaganie elektryczne, które zapewnia naturalne wrażenia z jazdy. Jest to zasługa zastosowania najwyższej jakości komponentów:

  • silnika elektrycznego Shimano Steps E6100 o mocy 250 W z maksymalnym momentem obrotowym wynoszącym 60 Nm;
  • łatwego w obsłudze wyświetlacza Shimano Steps SC-E6100 z ekranem o wielkości 2,7”;
  • akumulatora Simplo Intube o pojemności 630 Wh, który umożliwia pokonanie wielu kilometrów na jednym ładowaniu.

Centralne umiejscowienie silnika pozytywnie wpływa nie tylko na wygląd e-bike’a. W połączeniu ze zintegrowanym wewnątrz ramy akumulatorem gwarantuje doskonałe wyważenie roweru, a więc i łatwość w zachowaniu równowagi podczas jazdy. Zalety zastosowanego rozwiązania zauważysz m.in. podczas zdobywania wzniesień.

Rozwiązania gwarantujące komfort

Projektanci marki Kross zadbali o to, żeby jazda na tym rowerze elektrycznym była prawdziwą przyjemnością. Wytrzymała aluminiowa rama jest naprawdę estetyczna. Minimalistyczny design można bez cienia wątpliwości określić eleganckim. Charakterystyczna geometria z wysoką górną rurą sprawia, że to model idealny dla aktywnych mężczyzn. 

Komfort podczas jazdy znacznie zwiększa widelec z powietrznym amortyzatorem. SR Suntour Mobie 25 o skoku 63 mm skutecznie redukuje drgania generowane podczas pokonywania nierówności, a jednocześnie cechuje się niską wagą. Efekt zwiększają opony klasy premium — Vredestein Perfect Tour o niskich oporach toczenia i oczekiwanym poziomie przyczepności. W połączeniu z dobrej jakości siodełkiem Selle Royal E-Zone Moderate, solidnymi chwytami i dobrej jakości pedałami zapewnia niebywałą wygodę. 

Elektroniczna zmiana przełożeń

Zdecydowanie największym wyróżnikiem Kross Trans Hybrid Prestige jest 11-biegowy napęd Shimano Deore XT z elektroniczną zmianą przełożeń. Tego typu udogodnienie stosowane jest przede wszystkim w rowerach sportowych, w modelu trekkingowym stanowi rodzaj innowacji, na którą warto zwrócić uwagę. Wysoka wydajność zastosowanego systemu, płynna praca i wysoka niezawodność sprawiają, że to jeden z najciekawszych rowerów elektrycznych w swojej klasie. 

Idealnym dopełnieniem całości są tarczowe hamulce hydrauliczne Shimano Deore XT. Bardzo dobra modulacja idzie w parze z dużą mocą hamowania, co sprawia, że gwarantują bezpieczne zatrzymanie pojazdu nawet na bardziej wymagających trasach. 

Bogate wyposażenie dodatkowe

Kross Trans Hybrid Prestige to trekkingowy rower elektryczny z bogatym wyposażeniem dodatkowym. Model ma doskonałej jakości oświetlenie przednie i tylne, które gwarantuje bardzo dobrą widoczność po zmierzchu. Wytrzymały bagażnik z elastycznymi ekspanderami umożliwia komfortowe przewożenie dodatkowego bagażu. Uzupełnieniem zestawu jest elegancka osłona na łańcuch oraz masywna podpórka ułatwiająca parkowanie e-bike’a.

Specyfikacja

Silnik

  • Maksymalny moment obrotowy 60 Nm
  • Moc silnika 250 W
  • Model silnika Shimano Steps DU-E6100
  • Umiejscowienie silnika centralne
  • Wyświetlacz Shimano Steps SC-E6100 (LCD: 2.7")

Akumulator

  • Ładowarka 2A
  • Model akumulatora Simplo Intube 630
  • Pojemność akumulatora 630 Wh
  • Umiejscowienie akumulatora zintegrowany, wewnątrz ramy
  • Zasięg do 80 km

INFORMACJE

  • Marka KROSS
  • Płeć męskie
  • Kolor czarny
  • Seria Trans Hybrid
  • Waga produktu ok. 27 kg (wg danych ze strony producenta)
  • Rocznik 2023

RAMA

  • Rozmiar ramy 24"
  • Rozmiar ramy wg producenta XL (24"), koła 28"
  • Materiał ramy aluminium
  • Widelec SR Suntour Mobie 25 Air (LOR) DS, skok 63mm

NAPĘD

  • Napęd 1x11
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna Shimano Deore XT Di2 RD-M8050-GS
  • Manetki Shimano Deore XT M8050-R DI2
  • Kaseta/wolnobieg Shimano SLX CS-M7000 (11-42T)
  • Mechanizm korbowy Shimano Deore XT FC-E8000 (38T), długość ramienia korby 170mm

HAMULCE

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano Deore XT BR-M8100 (2-tłoczkowe), tarcze RT-MT800-S (160/160mm)

KOŁA

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła Ryde Andra 321 (aluminiowe), piasty: Shimano Deore XT HB-M8010 (przód) i Shimano Deore XT FH-M8000 (tył)
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 15x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Szybkozamykacz (QR) 9x135 mm

KOMPONENTY

  • Wspornik kierownicy Aluminiowy, długość 110mm
  • Wspornik siodła Aluminiowy, długość 350mm
  • Siodło Selle Royal E-Zone Moderate
  • Pedały Femin FP-210
  • Kierownica Aluminiowa
  • Oświetlenie przednie i tylne

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD196035
  • Kod EAN 5902262055093
  • Kod producenta KRTHPR28X24M005109

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Elektryczne

W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 188-200
ST Długość rury podsiodłowej 610
TT Efektywna długość górnej rury 608
HT Długość główki ramy 190
SA Kąt rury podsiodłowej 72
HA Kąt główki ramy 72
CS Długość tylnych widełek 470
WB Baza kół 1101
Reach 391
Stack 690
BB Drop 65
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

  • Remigiusz
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Świetny sprzęt z topowym wyposażeniem. Trochę razi w rowerze tej klasy brak gwintów pod bidony (w niższych segmentach są!), jest to na szczęście do przeskoczenia. Bardzo wąski bagażnik, ale to już chyba taki trend. Kierownicę wymieniłem na prostą - kąty ugięcia dawały się we znaki nadgarstkom na dłuższych trasach w oryginalnej wersji. Cała reszta, jak dotąd, zdaje egzamin.