Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower gravel SUPERIOR X-ROAD Team Comp GR

9 999  zł
Cena katalogowa: 11 599

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

999.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do września nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

Zobacz również
Rower gravel KROSS Esker 7.0 Rival
Rower gravel KROSS Esker 7.0 Rival
7 999  zł
Cena katalogowa: 9 999 zł
Rower gravel ROMET Nyk 2023 wersja B
Rower gravel ROMET Nyk 2023 wersja B
8 499  zł
Cena katalogowa: 10 999 zł
Rower gravel FELT Broam 60
Rower gravel FELT Broam 60
3 199  zł
Cena katalogowa: 5 199 zł
Rower gravel SUPERIOR X-ROAD Team Issue Di2 GR
Rower gravel SUPERIOR X-ROAD Team Issue Di2 GR
15 799  zł
Cena katalogowa: 17 499 zł
Rower gravel ROMET Nyk
Rower gravel ROMET Nyk
10 999  zł
Rower gravel RIDLEY Kanzo A GRX 600
Rower gravel RIDLEY Kanzo A GRX 600
7 999  zł
Cena katalogowa: 11 199 zł
Rower gravel SUPERIOR X-ROAD Elite GR
Rower gravel SUPERIOR X-ROAD Elite GR
7 999  zł
Cena katalogowa: 8 999 zł
Rower gravel SENSA Giulia Pro GRX
Rower gravel SENSA Giulia Pro GRX
11 199  zł
Cena katalogowa: 12 999 zł

Superior X-Road Team Comp GR to gravel stworzony dla pasjonatów, którzy oczekują niezawodnego działania i doskonałych wrażeń z jazdy. Znakomicie sprawdzi się zarówno na asfaltowych szosach, jak i na bardziej wymagających nawierzchniach – szutrowych ścieżkach polnych czy ubitych drogach leśnych. Pozwoli na osiąganie wysokich prędkości i szybkie pokonywanie wielokilometrowych tras. Nie bez znaczenia pozostaje także atrakcyjny design, który przyciąga spojrzenia.

Karbonowa rama i komponenty

Już sama rama może budzić spore zainteresowanie wśród innych rowerzystów. Wykonano ją w całości z karbonu. Włókno węglowe to nowoczesny materiał wykorzystywany nawet w rowerach z najwyższych półek. Charakteryzuje się niezwykle niska masą, dużą sztywnością i świetnym tłumieniem wibracji. Z tego samego materiału wykonano także sztycę oraz widelec. Dość agresywna geometria ramy pozwala na jazdę w pochylonej, aerodynamicznej pozycji. To idealne rozwiązanie zwłaszcza dla osób, które lubią duże prędkości. Ważny atut stanowi całkowicie wewnętrzne prowadzenie przewodów. Oznacza to, że zostały one ukryte wewnątrz kierownicy i rur, dzięki czemu nie są narażone na zniszczenie, a cały rower prezentuje się naprawdę rewelacyjnie. Istnieje też możliwość montażu błotników i zamocowania ich na dobrze schowanych punktach.

Superior X-Road Team Comp GR - wagaMasa roweru Superior X-Road Team Comp GR w rozmiarze 59

Napęd Shimano GRX

Ogromną rolę w każdym rowerze odgrywa także napęd i nie inaczej jest w przypadku Superiora X-Road Team Comp GR. Wyposażono go w układ w konfiguracji 1x11. Kaseta Sunrace o zakresie 11-42T płynnie i bezproblemowo współpracuje z korbą Shimano GRX 40T. Razem zapewniają zakres przełożeń odpowiedni zarówno do szybkiej jazdy po prostej nawierzchni, jak i pokonywania podjazdów. Za precyzyjną, a jednocześnie błyskawiczna zmianę biegów odpowiada przerzutka Shimano GRX z technologią Shadow Plus. Jej konstrukcja gwarantuje stałe napięcie łańcucha, co przekłada się na wysoką kulturę jego pracy i zapobiega spadaniu. Do obsługi komponentu służy klamkomanetka z tej samej serii, umożliwiająca także używanie hamulców.

Solidne hamulce tarczowe

Za bezpieczeństwo rowerzysty i efektywną kontrole prędkości układu odpowiadają hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano GRX. Cały układ wyróżnia się doskonałą modulacją. Zaciski pracują płynnie w różnych warunkach pogodowych, spełnią więc swoje zadanie zarówno w ciepłe, letnie dni, jak i przy gorszej pogodzie oraz opadach deszczu.

Wysokiej jakości ogumienie

Koła w rozmiarze 28” składają się z mocnych obręczy DT Swiss 1800 Spline DB25. Zamontowano na nich wysokiej jakości ogumienie G-One Allround od niemieckiego producenta Schwalbe. Ich bieżnik świetnie poradzi sobie na płaskim asfalcie i szutrowych szlakach, zapewniając świetną przyczepność w różnych warunkach. Dzięki technologii Race Guard opona wyróżnia się podwyższona odpornością na przebicia, co przyda się zwłaszcza podczas pokonywania wymagających, pełnych przeszkód fragmentów trasy.

Specyfikacja

Informacje

Rama

  • Rozmiar ramy 53 cm
  • Rozmiar ramy wg producenta 52cm (S)
  • Materiał ramy carbon
  • Widelec X-ROAD carbon

Napęd

  • Napęd 1x11
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna Shimano GRX RD-RX812 Shadow Plus
  • Manetki Shimano GRX ST-RX600
  • Mechanizm korbowy Shimano GRX FC-RX600 (40T)
  • Kaseta/wolnobieg SunRace CS-MS7-11 (11-42T)
  • Wkład suportu Shimano BB-RS500 PressFit, shell 41x86.5mm

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Shimano GRX BR-RX600, tarcze Shimano SM-RT70 160/140mm

Koła

  • Rozmiar koła 28"
  • Koła DT Swiss G 1800 SPLINE® CL, Tubeless Ready
  • Opony p/t Schwalbe G-One Allround, RaceGuard, 28x1.50" (40-622)
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś 12x100 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś 12x142 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy ONE Race ICR, Alloy, 31,8mm, -7°
  • Wspornik siodła ONE Aero Carbon
  • Siodło Fizik Aliante R5
  • Pedały brak
  • Kierownica ONE Alloy, X-Race Aero, 31.8mm

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD211317
  • Kod EAN 8592842190299
  • Kod producenta 801.2023.28044

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Gravele i przełajowe

Rozmiar ramy szosowej wyrażany jest w centymetrach. Oznacza on efektywną długość górnej rury. Mierzymy ją od rury podsiodłowej do główki ramy.... więcej >> Co ważne, linia ta jest pozioma, co nie zawsze pokrywa się z nachyleniem rury górnej w rowerze. Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 28"
Wzrost 170-180
ST Długość rury podsiodłowej 462
TT Efektywna długość górnej rury 531
HT Długość główki ramy 120
SA Kąt rury podsiodłowej 73,8
HA Kąt główki ramy 71
CS Długość tylnych widełek 412
WB Baza kół 990
Reach 376
Stack 536
BB Drop 70
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

  • Jerzy
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Bardzo uniwersalny rower, wystarczy zmienić koła i jest normalną szosą endurance. Polecam

  • Czesław
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Po przesiadce z alu szosy WOW. Lekkość, prowadzenie, szalony wygląd. Z całą pewnością rower, za którym się oglądają. Pod kątem cenaosprzęt sztos. Malutki minus za łańcuch KMC, który chyba nie za bardzo lubi się z osprzętem, małą tarczę z tylu i sklep stacjonarny, który „tylko wydaje zamówienia internetowe”.

  • Artur
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Wymarzony rower, w którym nie widzę słabych punktów. Nadzwyczaj dobra specyfikacja, z hydrauliczną grupą SHIMANO GRX600800, kołami DT SWISS, karbonową sztycą i gwarancją 5 lat na karbonową ramę. W tym budżecie pozytywnie wyróżnia się na tle konkurencji. Na plus, minimalistyczne malowanie w macie, cieszące oko detale, solidny hak, integracja przewodów i kokpitu. Również wśród znajomych kolarzy pozytywny odbiór. Przesiadka z porównywalnego roweru na aluminiowej ramie, to wejście na nowy poziom. Faktycznie rower mimo sztywności i świetnego przenoszenia napędu, jest odczuwalnie bardziej komfortowy na nierównościach.