Dętka CONTINENTAL Compact 16 Wide

Brak opinii

(0)

Seria Compact została zaprojektowana z myślą o kołach o mniejszych średnicach. 

Zobacz więcej...
18.50 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Darmowa dostawa już od 499 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD91817
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 16", Szerokość: 50 mm, 54 mm, 57 mm, 60 mm, 62 mm, 52 mm, 55 mm, 56 mm, 58 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy Waga: 130 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 20.00 zł 18.50 zł Cena kat. 20.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 8%
18.50 zł

DD91819
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 16", Szerokość: 50 mm, 54 mm, 57 mm, 60 mm, 62 mm, 52 mm, 55 mm, 56 mm, 58 mm, Typ wentyla: dunlop / rowerowy Waga: 130 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 20.00 zł 18.50 zł Cena kat. 20.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 8%
18.50 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 34 mm
  • Dodatkowe 16 x 1,9 - 16 x 2,5 / (50/62-305)
  • Rozmiar koła 16"
  • Szerokość 50 mm, 52 mm, 54 mm, 55 mm, 56 mm, 57 mm, 58 mm, 60 mm, 62 mm
  • Typ wentyla auto / samochodowy
Marka Continental

Seria Compact została zaprojektowana z myślą o kołach o mniejszych średnicach. Zapewnia dobrą trwałość dzięki wysokiej jakości zastosowanego materiału oraz kontrolom podczas procesu produkcji.

Najważniejsze informacje:

  • Lekka.
  • Wulkanizacja w procesie produkcji zapewnia dobre zachowanie kształtu.
  • Wytrzymały wentyl.
  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Zapewnia dobrą szczelność.
  • Każda dętka Continental przechodzi surową kontrolę szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.
TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  • Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  • Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  • Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  • Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  • Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  • Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.


Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku