Dętka CONTINENTAL Race 28 Light

-5%38
35 ,99 zł
Dostawa gratis
175 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
  • Długość wentyla:
  • Rozmiar koła:
  • Szerokość:
  • Typ wentyla:

Wysyłka w 1 dzień

Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka CONTINENTAL
  • Długość wentyla 42 mm
  • Dodatkowe 28x3/4-1,0 cala (18/25-622/630)
  • Rozmiar koła 28"
  • Szerokość 18 mm-25 mm
  • Typ wentyla presta / wyścigowy

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD4676
  • Kod EAN 4019238556803
  • Waga produktu 70 g
Marka Continental

Lekka dętka wykonana z najwyższej jakości butylu. Wysoką jakość gwarantuje surowa kontrola szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.

Najważniejsze informacje:

  • Lekka.
  • Wykonana z butylu.
  • Wysoka jakość produkcji.
  • Przechodzi surową kontrolę szczelności w końcowej fazie procesu produkcji.
TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  • Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  • Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  • Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  • Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  • Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  • Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.


Opinie

Dętka CONTINENTAL Race 28 Light - opinie

  • Daniel
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Super lekkie dętki, jestem zadowolony. Polecam.

  • ANDRZEJ
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Polecam ten produkt.

  • Piotr
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Dobra

  • Wojciech
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Wszystko ok

  • Ryszard
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo lekka, polecam do ścigania.