Dętka CONTINENTAL Tour 26

(0)

Solidna dętka wykonana z najwyższej jakości butylu. 

Zobacz więcej...
14.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [3]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD37876
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 37 mm, 44 mm, 40 mm, 47 mm, 42 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Cena: 20.00 zł 14.90 zł Cena kat. 20.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 26%

DD5514
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 37 mm, 42 mm, 44 mm, 40 mm, 47 mm, Typ wentyla: presta / wyścigowy Waga: 153 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

> 12 szt.
Cena: 20.00 zł 14.90 zł Cena kat. 20.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 26%

DD9291
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 26", Szerokość: 37 mm, 44 mm, 40 mm, 47 mm, 32 mm, 35 mm, 42 mm, Typ wentyla: dunlop / rowerowy Waga: 153 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
Cena: 20.00 zł 14.90 zł Cena kat. 20.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 26%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 40 mm
  • Dodatkowe 26 x 1,4-1,75" (37/47-559/597)
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 37 mm, 40 mm, 42 mm, 44 mm, 47 mm
  • Typ wentyla auto / samochodowy
Marka Continental

Solidna dętka wykonana z najwyższej jakości butylu. Wysoką jakość gwarantuje surowa kontrola szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z butylu.
  • Wysoka jakość produkcji.
  • Przechodzi surową kontrolę szczelności w końcowej fazie procesu produkcji.
TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  • Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  • Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  • Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  • Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  • Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  • Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.


Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku