Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Dętka CONTINENTAL Tour 26 - specyfikacja

Informacje

  • Marka CONTINENTAL
  • Długość wentyla 40 mm
  • Dodatkowe 26 x 1,25-1,75 cala (32/47-559/597)
  • Kolor czarny
  • Materiał butyl
  • Przeznaczenie trekking / miasto
  • Rozmiar opon 26x1.25"-26x1.75"
  • Typ wentyla dunlop / rowerowy

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD9291
  • Kod EAN 4019238556605
  • Waga produktu 190 g
Marka Continental

Solidna dętka wykonana z najwyższej jakości butylu. Wysoką jakość gwarantuje surowa kontrola szczelności po opuszczeniu linii produkcyjnej.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z butylu.
  • Wysoka jakość produkcji.
  • Przechodzi surową kontrolę szczelności w końcowej fazie procesu produkcji.
TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  • Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  • Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  • Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  • Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  • Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  • Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.


Dętka CONTINENTAL Tour 26 - opinie

  • Aleksander
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Dętka jak dętka, wybrałem i otrzymałem to co chciałem.

  • Krzysztof
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bez zastrzeżeń

  • Stanisław
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Solidnie wyglądającą dętka. Cena odpowiednia do jakości. Polecam

  • Włodzimierz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Polecam bardzo dobre dętki.

  • Radosław
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Produkt taki jak oczekiwałem.

  • Janina
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Ok.

  • Józef
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Dętka jak dętka, niedroga a dobra.

  • Kazimierz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    .

  • Natalia
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Ok.

  • Maciej
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Ok.

  • Roman
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Świetna jakość, dobra cena, szybka przesyłka - polecam wszystkim.

  • Marek
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    ok

  • Mirosław
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo dobry produkt