Dętka KENDA 12"

(3)

12x1/2 - 1.75 (47-203), zawór: - AV (auto ventyl)

Zobacz więcej...

Ten produkt nie jest już dostępny w naszym sklepie.

Ocena klientów: (3)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD2752
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Odchylenie wentyla: 0 stopni (prosty), Rozmiar koła: 12", Szerokość: 40 mm, 42 mm, 44 mm, 38 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
DD2777
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Odchylenie wentyla: 45 stopni, Rozmiar koła: 12", Szerokość: 40 mm, 42 mm, 44 mm, 38 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy
Dostępność:

Wycofany
ze sprzedaży

Cena:
Opis szczegółowy Opinie o produkcie [3]
  • Długość wentyla 30 mm
  • Dodatkowe dętka 12
  • Odchylenie wentyla 0 stopni (prosty)
  • Rozmiar koła 12"
  • Szerokość 38 mm, 40 mm, 42 mm, 44 mm
  • Typ wentyla auto / samochodowy
Marka kenda

Najważniejsze informacje:

  • 12x1/2 - 1.75 (47-203),
  • zawór: - AV (auto ventyl) pod kątem 45 st. dla łatwiejszego pompowania.
  • box


TYPY WENTYLI:
    Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

    Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

    Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

WYMIANA DĘTKI:
  1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

  2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

  3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

  4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

  5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

  6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

Recenzje produktu
Ocena klientów: (3)
  • Dodano: 2016-03-11

    Przez: pabz

    Normalne dętki, użytkowanie bezproblemowe.

  • Dodano: 2016-04-20

    Przez: gracz.gieldowy

    Dobra jakość w niskiej cenie.

  • Dodano: 2014-09-15

    Przez: norbert.l.karczmarczyk

    Bardzo dobry towar w przystępnej cenie. Wygodne pompowanie dzięki kątowemu zaworowi.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku