Dętka SCHWALBE Standard 18 cali

Brak opinii

(0)

Dętki Schwalbe wyróżniają się spośród dętek innych producentów kontrolą każdej pojedynczej sztuki. 

Zobacz więcej...
17.90 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD17656
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Rozmiar koła: 18", Szerokość: 35 mm, 37 mm, 42 mm, 40 mm, 32 mm, 44 mm, 33 mm, 47 mm, Typ wentyla: auto / samochodowy Waga: 95 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

3 szt.
Cena: 20.00 zł 17.90 zł Cena kat. 20.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 11%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wentyla 40 mm
  • Dodatkowe AV5 / 18x1,5-2,0 cala (40/47-355 / 32-369 / 37-390 / 37-400)
  • Rozmiar koła 18"
  • Szerokość 32 mm, 33 mm, 35 mm, 37 mm, 40 mm, 42 mm, 44 mm, 47 mm
  • Typ wentyla auto / samochodowy
  • Wersja opakowania standard
Marka Schwalbe

Dętki Schwalbe wyróżniają się spośród dętek innych producentów kontrolą każdej pojedynczej sztuki. Wysoka dbałość o detale i sprawdzanie każdej wyprodukowanej sztuki sprawia że mamy do czynienia z produktem najwyższej jakości.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Testowana.
  • Dostępna z różnymi zaworami:
    SV - Zawór Sclaverand (Presta, wąski sportowy)
    AV - Zawór Auto (samochodowy)
    DV - Zawór Dunlop (rowerowy)
  • Dętki Schwalbe są utrzymują ciśnienie dłużej niż dętki innych producentów
  • TYPY WENTYLI:
      Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

      Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

      Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

    WYMIANA DĘTKI:
    1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

    2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

    3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

    4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

    5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

    6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

    Recenzje produktu
    Ocena klientów:

    Brak opinii

    (0)

    Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

    4.7 /5
    95% klientów poleca ten sklep
    19 511 opinii od 2009 roku