Koszyk

Koszyk jest pusty

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SCHWALBE
  • Długość wentyla 40 mm
  • Dodatkowe AV13 / 26x1,5-2,5 cala / OEM (bez opakowania)
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 40 mm-62 mm
  • Typ wentyla auto / samochodowy
  • Wersja opakowania OEM

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD27122
  • Kod EAN 191386
  • Waga produktu 190 g
Marka Schwalbe

Dętki Schwalbe wyróżniają się spośród dętek innych producentów kontrolą każdej pojedynczej sztuki. Wysoka dbałość o detale i sprawdzanie każdej wyprodukowanej sztuki sprawia że mamy do czynienia z produktem najwyższej jakości.

Najważniejsze informacje:

  • Wykonana z najwyższej jakości butylu.
  • Testowana.
  • Dostępna z różnymi zaworami:
    SV - Zawór Sclaverand (Presta, wąski sportowy)
    AV - Zawór Auto (samochodowy)
    DV - Zawór Dunlop (rowerowy)
  • Dętki Schwalbe są utrzymują ciśnienie dłużej niż dętki innych producentów
  • TYPY WENTYLI:
      Wentyl Schrader (samochodowy, skrót AV także A/V) - Obecnie najczęściej spotykany. Konstrukcja wentyla odpowiada tej z branży samochodowej, więc z powodzeniem możemy korzystać z pompek samochodowych, kompresorów na stacjach benzynowych itd. Aby spuścić powietrze należy nadusić bolec wcisnąć bolec znajdujący się w wentylu.

      Wentyl Dunlop (również określany jako tradycyjny, skrót DV lub D/V) - Wentyl często spotkany w starszych rowerach. Klasyczna konstrukcja, w której aby spuścić powietrze należy wykręcić głowicę wentyla. Natomiast aby dopompować powietrza wystarczy nałożyć główkę pompki. Do pompowania tego typu wentyli możesz szukaj pompek z końcówką typu DV lub może też być pompka do wentyli typu Presta.

      Wentyl Presta (tak zwany włoski, skrót SV, FV lub F/V) - najczęściej spotykany w rowerach crosowych i szosowych, tam gdzie stosuje się węższe obręcze i opony. Jego średnica jest mniejsza niż wentylu typu DV i AV. W tych wentylach aby spuścić powietrze należy odkręcić nakrętkę zaworka na wentylu i wcisnąć ją. Aby uzupełnić w przypadku braku ciśnienia należy również odkręcić nakrętkę i nałożyć pompkę z odpowiednią końcówką. Odkręcając nakrętkę wystarczy obrócić ją o ok. 3 obroty, nie trzeba jej odkręcać do końca gdyż wtedy łatwiej skrzywić wentyli i go uszkodzić.

    WYMIANA DĘTKI:
    1. Spuść resztę powietrza i przełóż kciukami jeden bok opony na zewnątrz obręczy. Możesz posłużyć się łyżkami do opon. Podważając jednym końcem łyżki rant opony, zaczep haczyk łyżki o szprychę. Drugą łyżkę zaczep ok. 10 cm dalej.

    2. Przesuwając palcami pod rantem, zsuń go na zewnątrz. Nie ściągaj drugiego rantu, jeśli nie wymieniasz opony.

    3. Odkręć nakrętkę z wentyla i wyjmij dętkę.

    4. Sprawdź dłonią, czy w środku opony tkwi jakiś zadzior. Może to być kawałek drutu lub ostry kamyk. Jeśli tak - usuń go.

    5. Lekko napompuj nową dętkę, włóż wentyl do obręczy, a potem wepchnij całą dętkę do opony.

    6. Załóż rant opony na obręcz zaczynając od zaworu, a następnie wciskaj go symetrycznie na obręcz. Nakręć nakrętkę i napompuj koło. Gotowe. Możesz jechać dalej.

    Opinie

    Dętka SCHWALBE Standard 26 cali - opinie

    • piotr
      4,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      Jest ok!

    • Bożena
      5,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      Dla mnie bardzo dobra dętka. Od pięciu lat kupuję tylko ten typ.

    • Jerzy
      4,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      Dętka OK, dość długo trzyma powietrze.

    • Jacek
      5,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      ;)

    • Mariusz
      4,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      Wszystko ok.

    • Paweł
      4,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      Ok

    • avatar6661
      5,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      Super cena za dobrej jakości produkt, polecam!

    • bartek_81
      5,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      Bardzo dobrej jakości produkt - polecam

    • krzysztof.hilman
      5,0

      Opinia potwierdzona zakupem

      Dobra i tania dętka. Trwalsza niż konkurencja.

    Ten produkt został kupiony dziś o godzinie 08:31