Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Grupa MTB SRAM GX Eagle DUB Boost

1 999  zł
Dostawa GRATIS
Cena katalogowa: 2 799
Ilość
1 999  zł Do koszyka
Ostatnie 3 szt.

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

199.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do września nie płacisz!


Oblicz ratę
    Kolor: grafitowy-czarny
  • Długość:
  • Liczba rzędów:
  • Stopniowanie:
  • Stopniowanie:

U Ciebie już jutro!
Zamów w ciągu:

Kup ten produkt dzisiaj do godziny 20:00, a otrzymasz go jutro. Dostawa jest GRATIS.
U Ciebie w poniedziałek! Kup ten produkt dzisiaj, a otrzymasz go w poniedziałek! Dostawa jest GRATIS.

Grupa SRAM GX Eagle to najtańsze komponenty do roweru górskiego z 500-procentowym zakresem przełożeń. Ma wszystko, co droższe odpowiedniki, różni się jednie masą i ceną.

Amerykański producent rozpoczął jednoblatową rewolucję. Rezygnacja z przedniej przerzutki ma same zalety – niższa masa, prostota obsługi, łatwość regulacji. Jedynym kłopotem było zapewnienie wystarczającego zakresu przełożeń. W pierwszej wersji było to 420 procent (kaseta 10-42), teraz jest to aż 520 procent (10-52). Wielu rowerzystów uważa, że to w zupełności wystarczy. Szczególnie, że 12 rzędów zapewnia krótkie skoki między biegami.

Grupa SRAM GX Eagle cechuje się świetnym stosunkiem jakości do ceny. W jej skład wchodzą: kaseta, mechanizm korbowy, przerzutka tylna, manetka i łańcuch.

Najjaśniejszym punktem jest ten pierwszy element. Kaseta oznaczona jest symbolem XG-1275. Ma 12 rzędów, najmniejszą koronkę 10-rzędową, największą – 52-rzędową. Mechanizm korbowy ma oczywiście jedną tarczę. Producent proponuje 30 zębów, 32 zęby i 34 zęby. Tarcza jest mocowana bezpośrednio do pająka. Sam mechanizm – w tej wersji – wykonany jest w technologii Boost. W przerzutce tylnej producent zastosował technologie znane z wyższych grup. Podobnie jest w przypadku manetki. Grupę uzupełnia solidny łańcuch.

Kaseta SRAM GX Eagle wymaga zastosowania dedykowanego bębenka piasty – XD.

Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: kolarstwo górskie
  • Zgodny napęd: 1x12 SRAM Eagle (komponenty można mieszać ze sobą)
  • Zakres przełożeń – 520 procent (10-52)
  • W skład grupy wchodzą: kaseta, mechanizm korbowy, przerzutka tylna, manetka i łańcuch.
  • Kompatybilność z suportami: SRAM DUB Boost
  • Liczba ogniw łańcucha: 126
  • Długość ramion korby: 170 lub 175 mm
  • Liczba zębów tarczy mechanizmu korbowego: 32

Zastosowane technologie:

Eagle

Technologia Eagle narodziła się w Stanach Zjednoczonych, ale została zaprojektowana w Niemczech. Generacja systemu z jedną tarczą jest bardzo wydajna i skuteczna, a szeroki zakres przełożeń – do aż 520 procent – sprawia, że technologia Eagle jest stworzona dla każdego.

DUB

DUB oznacza lepszą integrację tarczy, mechanizmu korbowego, osi i łożysk suportu. Dobierając odpowiedni wkład suportu DUB można stosować ten sam mechanizm korbowy w ramach, które mają różne standardy suportu.

Cage Lock

Wyjmowanie i wkładanie koła jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy jedynie przesunąć dźwignię i wyjąć koło.

Roller Bearing Clutch System

Roller Bearing Clutch zapewnia maksymalną stabilność łańcucha podczas pracy napędu. Dzięki zastosowaniu sprzęgła, wózek utrzymuje się w jednym punkcie nawet na nierównościach.

X-Actuation

Technologia dla napędów jednorzędowych, dzięki której łańcuch pracuje z taką samą precyzją na wszystkich rzędach kasety.

X-Horizon

Technologia X-Horizon oznacza ograniczenie ruchu przerzutki w osi poziomej. Dzięki temu podczas zmiany przełożeń zachowana jest większa precyzja, a sam dobór biegów wymaga użycia mniejszej siły. Górne kółko jest przesunięte do tyłu, co pozwala na zachowanie stałej odległości komponentu od zębatek na każdym przełożeniu. Wpływa to pozytywnie na dokładność i szybkość działania przerzutki.

X-Sync 2

X-Sync 2 to kolejna wersja sprawdzonej technologii SRAM X-SYNC. Rolą agresywnie zaprojektowanych zębów jest lepsze trzymanie łańcucha i bardziej efektywne pedałowanie. Dzięki temu tarcza zniesie długie kilometry ciężkiej jazdy.

MatchMaker X

To więcej niż zwykła obejma montażowa. Jej obecność umożliwia montaż manetki do przerzutki, manetki do sztycy i klamki hamulcowej na jednej obejmie. Dzięki temu na kierownicy panuje porządek.

X-Glide 2

Technologia X-Glide 2 jest zoptymalizowana pod względem współpracy z 12-rzędowymi kasetami Sram Eagle. Umożliwia szybką i precyzyjną zmianą biegów na szerokim zakresie. To odpowiednie udoskonalenie na nawet najcięższe podjazdy.

XD Driver Body

Przystosowanie kasety do bębenka Sram XD pozwala na użycie 10-zębowej koronki oraz wpływa pozytywnie na zintegrowanie napędu.

Full Pin

Technologia łączenia koronek kasety za pomocą stalowych pinów. Umożliwia to usztywnienie oraz zmniejszenie masy komponentu.

FlowLink

Wewnętrzne płytki łańcucha są gładkie, co minimalizuje tarcie o kasetę i zębatki korby. Przekłada się to na cichą pracę i dłuższą żywotność. Zewnętrzne płytki są spłaszczone, co wpływa na zwarte ułożenie nitów i wzmocnienie konstrukcji łańcucha.

PowerLock

Spinka łańcucha wykonana w technologii PowerLock nie wymaga specjalnego narzędzia do złączenia ogniw. Kompatybilność systemu obejmuje zarówno napędy 10-rzędowe, jak i wyższe: 11 i 12. Producent zaleca stosować każdą spinkę tylko raz.


Specyfikacja

Informacje

  • Marka SRAM
  • Długość 175 mm
  • Grupa GX Eagle
  • Kolor czarny-grafitowy
  • Liczba rzędów 12
  • Linia łańcucha 52 mm (boost)
  • Napęd 1x12
  • Przeznaczenie MTB
  • Stopniowanie 32
  • Stopniowanie 10-52
  • Typ produktu mechaniczny
  • Waga produktu 1,85 kg

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD143329
  • Kod EAN 710845853319
  • Kod producenta 00.7918.095.001

Opinie o modelu

  • Marcin
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Takiego sprzętu potrzebowałem. Bez porównania, znów po latach wróciłem do korzeni

  • PIOTR
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Super, wszystko zgodnie z opisem.

  • Piotr
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Super napęd. Wcześniej jeździłem na NX, ale czuje się różnicę. No i GX ma kasetę 10-52 vs 11-50 w NX.

Dostawa

W zależności od rodzaju produktu i wielkości paczki oferujemy różne sposoby dostawy: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 (również w weekendy!) i kurierem DPD.

  • Kurier InPost
  • Paczkomaty InPost 24/7
Koszty wysyłki: GRATIS!
Czas dostawy: 1-2 dni robocze
  • Kurier DPD
  • Punkty DPD Pickup
Koszty wysyłki: GRATIS!

Zapewniamy, że wysyłane przez nas przesyłki pakowane są z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Dbamy także o środowisko, w większości przesyłek używamy przyjaznych ekologicznie opakowań i wypełniaczy pochodzących z recyklingu.

Odbiór zamówienia w naszych salonach stacjonarnych
Odbiór osobisty w salonach CentrumRowerowe.pl

Zamówienie internetowe możesz odebrać w jednym z naszych sklepów stacjonarnych. Chcesz skorzystać z tej możliwości? Dodaj produkty do koszyka i wybierz bezpłatną opcję dostawy „Odbiór w sklepie”.
Informację o gotowości zamówienia do odbioru otrzymasz drogą mailową. Rowery zamówione z taką opcją dostawy zostaną złożone przez nasz serwis.

WarszawaWrocław
Gdzie znajdziesz nasze salony stacjonarne?
  • CH Okęcie Park
    Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa
  • CH Aleja Bielany II
    ul. Czekoladowa 20, 55-040 Bielany Wrocławskie
Dostawa do sklepu stacjonarnego
Dostawa kurierem: GRATIS!