Koszyk

Koszyk jest pusty

Grupa MTB SRAM GX Eagle DUB Boost

-28%2 499
1 799  zł
Dostawa gratis
107,94 zł x 20 rat Oblicz ratę
8995 punktów Zbieraj punkty i kupuj taniej.
Każde 2500 punktów to 10 zł na kolejne zakupy. Dołącz do programu lojalnościowego!
  • Kolor: czarny
  • Długość:
  • Ilość biegów:
  • Stopniowanie:

Wysyłka w 1 dzień

Ten produkt wyślemy w 1 dzień roboczy. Dostawa jest GRATIS.

Program
lojalnościowy
Zbieraj punkty i kupuj taniej.
2500 punktów to 10zł na kolejne zakupy.

Dostawa gratis

4,9 / 5

Nasza ocena na Opineo.pl Twoja opinia jest dla nas ważna. Dokładamy wszelkich starań, aby polepszać jakość usług w naszym sklepie.

Specyfikacja i opis

Informacje

  • Marka SRAM
  • Długość 175 mm
  • Ilość biegów 12
  • Kolor czarny
  • Linia łańcucha 52 mm (boost)
  • Przeznaczenie MTB
  • Stopniowanie 32
  • Typ produktu mechaniczny

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD132321
  • Kod EAN 710845817953
  • Waga produktu 1,75 kg

Grupa SRAM GX Eagle to najtańsze komponenty do roweru górskiego z 500-procentowym zakresem przełożeń. Ma wszystko, co droższe odpowiedniki, różni się jednie masą i ceną.

Amerykański producent rozpoczął jednoblatową rewolucję. Rezygnacja z przedniej przerzutki ma same zalety – niższa masa, prostota obsługi, łatwość regulacji. Jedynym kłopotem było zapewnienie wystarczającego zakresu przełożeń. W pierwszej wersji było to 420 procent (kaseta 10-42), teraz jest to aż 500 procent (10-50). Wielu rowerzystów uważa, że to w zupełności wystarczy. Szczególnie, że 12 rzędów zapewnia krótkie skoki między biegami.

Grupa SRAM GX Eagle cechuje się świetnym stosunkiem jakości do ceny. W jej skład wchodzą: kaseta, mechanizm korbowy, przerzutka tylna, manetka i łańcuch.

Najjaśniejszym punktem jest ten pierwszy element. Kaseta oznaczona jest symbolem XG-1275. Ma 12 rzędów, najmniejszą koronkę 10-rzędową, największą – 50-rzędową. Mechanizm korbowy ma oczywiście jedną tarczę. Producent proponuje 30 zębów, 32 zęby i 34 zęby. Tarcza jest mocowana bezpośrednio do pająka. Sam mechanizm – w tej wersji – wykonany jest w technologii Boost. W przerzutce tylnej producent zastosował technologie znane z wyższych grup. Podobnie jest w przypadku manetki. Grupę uzupełnia solidny łańcuch.

Kaseta SRAM GX Eagle wymaga zastosowania dedykowanego bębenka piasty – XD.

Najważniejsze informacje:

  • Przeznaczenie: kolarstwo górskie
  • Zgodny napęd: 1x12 SRAM Eagle (komponenty można mieszać ze sobą)
  • Zakres przełożeń – 500 procent (10-50)
  • W skład grupy wchodzą: kaseta, mechanizm korbowy, przerzutka tylna, manetka i łańcuch.
  • Kompatybilność z suportami: SRAM DUB Boost
  • Liczba ogniw łańcucha: 126
  • Długość ramion korby: 170 lub 175 mm
  • Liczba zębów tarczy mechanizmu korbowego: 32

Zastosowane technologie:

Eagle

Technologia Eagle narodziła się w Stanach Zjednoczonych, ale została zaprojektowana w Niemczech. Generacja systemu z jedną tarczą jest bardzo wydajna i skuteczna, a szeroki zakres przełożeń – do aż 500 procent – sprawia, że technologia Eagle jest stworzona dla każdego.

DUB

DUB oznacza lepszą integrację tarczy, mechanizmu korbowego, osi i łożysk suportu. Dobierając odpowiedni wkład suportu DUB można stosować ten sam mechanizm korbowy w ramach, które mają różne standardy suportu.

Cage Lock

Wyjmowanie i wkładanie koła jeszcze nigdy nie było tak proste. Wystarczy jedynie przesunąć dźwignię i wyjąć koło.

Roller Bearing Clutch System

Roller Bearing Clutch zapewnia maksymalną stabilność łańcucha podczas pracy napędu. Dzięki zastosowaniu sprzęgła, wózek utrzymuje się w jednym punkcie nawet na nierównościach.

X-Actuation

Technologia dla napędów jednorzędowych, dzięki której łańcuch pracuje z taką samą precyzją na wszystkich rzędach kasety.

X-Horizon

Technologia X-Horizon oznacza ograniczenie ruchu przerzutki w osi poziomej. Dzięki temu podczas zmiany przełożeń zachowana jest większa precyzja, a sam dobór biegów wymaga użycia mniejszej siły. Górne kółko jest przesunięte do tyłu, co pozwala na zachowanie stałej odległości komponentu od zębatek na każdym przełożeniu. Wpływa to pozytywnie na dokładność i szybkość działania przerzutki.

X-Sync 2

X-Sync 2 to kolejna wersja sprawdzonej technologii SRAM X-SYNC. Rolą agresywnie zaprojektowanych zębów jest lepsze trzymanie łańcucha i bardziej efektywne pedałowanie. Dzięki temu tarcza zniesie długie kilometry ciężkiej jazdy.

MatchMaker X

To więcej niż zwykła obejma montażowa. Jej obecność umożliwia montaż manetki do przerzutki, manetki do sztycy i klamki hamulcowej na jednej obejmie. Dzięki temu na kierownicy panuje porządek.

X-Glide 2

Technologia X-Glide 2 jest zoptymalizowana pod względem współpracy z 12-rzędowymi kasetami Sram Eagle. Umożliwia szybką i precyzyjną zmianą biegów na szerokim zakresie. To odpowiednie udoskonalenie na nawet najcięższe podjazdy.

XD Driver Body

Przystosowanie kasety do bębenka Sram XD pozwala na użycie 10-zębowej koronki oraz wpływa pozytywnie na zintegrowanie napędu.

Full Pin

Technologia łączenia koronek kasety za pomocą stalowych pinów. Umożliwia to usztywnienie oraz zmniejszenie masy komponentu.

FlowLink

Wewnętrzne płytki łańcucha są gładkie, co minimalizuje tarcie o kasetę i zębatki korby. Przekłada się to na cichą pracę i dłuższą żywotność. Zewnętrzne płytki są spłaszczone, co wpływa na zwarte ułożenie nitów i wzmocnienie konstrukcji łańcucha.

PowerLock

Spinka łańcucha wykonana w technologii PowerLock nie wymaga specjalnego narzędzia do złączenia ogniw. Kompatybilność systemu obejmuje zarówno napędy 10-rzędowe, jak i wyższe: 11 i 12. Producent zaleca stosować każdą spinkę tylko raz.


Opinie

Ten produkt nie był jeszcze oceniany. Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.