Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Mechanizm korbowy SHIMANO Ultegra FC-R8000 - specyfikacja

Informacje

  • Marka SHIMANO
  • Dedykowany do kasety 11 rz.
  • Długość 172,5 mm
  • Grupa ULTEGRA
  • Ilość rzędów 2
  • Kolor szary
  • Materiał aluminium
  • Przeznaczenie szosowe
  • Seria R8000
  • Stopniowanie 53-39
  • Typ mufy ramy zewnętrzne

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD119498
  • Kod EAN 4524667623403
  • Waga produktu 690 g

Marka Shimano

Dwurzędowy szosowy mechanizm korbowy Shimano Ultegra FC-R8000 zbudowany jest zgodnie z technologią Hollowtech II. 4-ramienny asymetryczny pająk, zintegrowana oś oraz puste w środku ramiona korby to konstrukcja, która gwarantuje bardzo wysoką sztywność i wytrzymałość przy jednoczesnej redukcji masy. Dzięki temu otrzymano efektywny transfer mocy kolarza na napęd. Większa odległość między zębatkami zapewnia zgodność z ramami o długości dolnej rury tylnego trójkąta wynoszącej 410 mm i rozstawie O.L.D. 135 mm. Model FC-R8000 przeznaczony jest do napędów 2x11.


    Najważniejsze informacje:

  • Zastosowanie: szosa, przełaj
  • Przeznaczony do napędów 11-rzędowych
  • Ramiona korby i zębatki wykonane z aluminium
  • Oś wykonana z wytrzymałej stali
  • 4-ramienna asymetryczna konstrukcja (PCD: 110 mm)
  • Konstrukcja Hollowtech II ze zintegrowaną osią
  • Drążona największa zębatka wykonana w technologii Hollowglide dla obniżenia masy i zwiększenia sztywności (oprócz wersji 46-36T)
  • Linia łańcucha: 43,5 mm
  • Q-factor: 146 mm
  • Zalecany wkład suportu: SM-BBR60 / SM-BB72-41B
  • Masa: 668 g (46-36T), 674 g (50-34T), 681 g (52-36T), 690 g (53-39T)

Technologie:

Hollowtech II

Technologia Hollowtech II pozytywnie wpływa na sztywność mechanizmu korbowego, co przydaje się, nie tylko na dłuższych dystansach. Oś suportu jest w tym systemie zintegrowana z prawą korbą, dzięki czemu ogranicza się masę i zapewnia wysoką efektywność przenoszenia siły na napęd. Zewnętrzne łożyska suportu poprawiają stabilność i wpływają na lepsze rozłożenie masy.

HG-X11

11-rzędowe napędy z technologią HG-X11 posiadają płynniejszą zmianę przełożeń, co jest zasługą optymalizacji współpracy łańcucha, zębatek i obu przerzutek.

Hollowglide

Największa zębatka jest wydrążona, dzięki czemu obniżono masę przy zachowaniu wysokiej wytrzymałości. Konstrukcja Hollowglide zapewnia efektywne przenoszenie siły i precyzyjną zmianę przełożeń.

HG-EV:

Zakres 11-rzędowej kasety wykonanej w technologii HG-EV jest odpowiednio dostosowany do potrzeb rowerzysty – w zależności od dyscypliny. Wpływa to na wydajność zmiany przełożeń i kontrolowanie kadencji.

Mechanizm korbowy SHIMANO Ultegra FC-R8000 - opinie

  • Radek
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo szybka wysyłka i dostawa nawet w weekend

  • Włodzimierz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    szybka dostawa