
Obręcz ST to przystępne finansowo rozwiązanie dla kolarzy, którzy chcieliby spróbować jazdy na oponach bezdętkowych. Przeznaczone do Cross Country, All Mountain, charatkteryzują się dużą wytrzymałością i stosunkowo niską wagą.
Najważniejsze informacje:
- TCS – Profil obręczy TCS został zaprojektowany specjalnie do opon TCS lub UST ale z powodzeniem można go stosować również z systemami dętkowymi. Profil ten zwiększa sztywność całej konstrukcji. Podczas montażu opon bezdętkowych (TCS lub UST) z użyciem obręczy TCS potrzeba dużo mniejszego ciśnienia początkowego by napompować oponę. W większości przypadków można poradzić sobie zwykłą ręczną pompką.
- Przeznaczone do Cross Country, All Mountain, Gravity.

WTB stosuje w swych obręczach innowacyjne rozwiązania sprawiające, że koła są wyjątkowo lekkie, sztywne i wytrzymałe, a stosowanie opon bezdętkowych jest łatwe i nie sprawiające problemów. Profil obręczy TCS został zaprojektowany specjalnie do opon TCS lub UST ale z powodzeniem można go stosować również z systemami dętkowymi. Profil ten zwiększa sztywność całej konstrukcji. Podczas montażu opon bezdętkowych (TCS lub UST) z użyciem obręczy TCS potrzeba dużo mniejszego ciśnienia początkowego by napompować oponę. W większości przypadków można poradzić sobie zwykłą ręczną pompką. Global Bead System to nowatorskie mocowanie opony na obręczy - dzięki głębszym rowkom wzdłuż krawędzi opona jest pewnie osadzona. I-beam to dwuteownik, wzmacniający obręcz w centralnej części, przeciwdziałający naprężeniu szprych i zapewniający sztywność boczną. Unbendium Bulge to dodatkowa warstwa aluminium na ściance rawki, która ma za zadanie usztywnić całą obręcz. Dodatkowo sprawia iż cała konstrukcja jest mocniejsza, a wzrost wagi niewielki. Technologia ta wykorzystywana jest w obręczach LaserDisc. 4D Drilling to nowatorski sposób nawiercania otworów na szprychy pod odpowiednim kątem, dzięki czemu unika się niepotrzebnych naprężeń na obręczy. Obręcze wykonane są ponadto z wysokiej jakości wytrzymałego aluminium WT69 Alloy.