Tło

1.04 otwieramy sklep w Warszawie. Dowiedz się więcej

Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Najbardziej zaawansowany wyścigowy olej do łańcucha w ofercie Finish line. Oparty o ceramiczne nanocząsteczki zapewnia długie interwały od konserwacji do konserwacji i odporność na trudne warunki atmosferyczne.

Najważniejsze informacje:

  • Smar typu mokrego
  • Buduje powłokę ceramiczną na powierzchni tarcia
  • Zwiększenia płynności działania napędu w dłuższych przedziałach czasu i mniejszego zużycia
  • Zapewnia maksymalną wydajność układu napędowego
  • Wysoki poziom wydajności napędu oszczędza energię kolarza
  • Daje zaufanie do pewności działania podczas podjazdów i sprintów
  • Częstotliwość smarowania łańcucha może wynieść nawet do 300 km
  • Idealny do: MTB Marathon, Cyclocross, na szosę czy na tor
  • Jest wodoodporny, a nawet więcej: zawarte w nim składniki wypierają wodę
  • Wykorzystuje technologię azotku boru: nanocząstki ceramiczne przyczepiają się do powierzchni metalu wypełniając pory i zapewniają poślizg.
  • przed pierwszą aplikacją zaleca się odtłuszczenie łańcucha i usunięcie innych ewentualnych smarów i zanieczyszczeń
  • w ciągu trzech aplikacji wszystkie powierzchnie tarcia zostaną w pełni pokryte cząsteczkami ceramicznymi

Uwaga: Przy pierwszych smarowaniach może pojawić się zjawisko wiązania starego smaru i brudu przez białe cząsteczki ceramiczne. Może wystąpić szara lub czarna warstwa smaru wraz brudem na łańcuchu. Po kolejnych czyszczeniach i smarowaniach napędu zjawisko powinno się zmniejszać do całkowitego zaniku a napęd będzie czysty.

Finish Line zaleca smarowanie kolejnych tulejek łańcucha jak na załączonym zdjęciu.

Obracając korby w tył smarujemy kolejne tulejki i sworznie łańcucha. Dzięki temu, że znajdują się one na zębatce, smar wnika między tulejkę a sworzeń najpierw z jednej, a po zejściu ogniwa z zębatki, z drugiej strony. Smarowanie zębatek kasety i korby nie jest wskazane. Jeśli zaaplikowaliśmy za dużą ilość smaru i znajduje się on na zębatkach i kółkach przerzutki, warto dla zachowania czystości napędu usunąć go przed jazdą suchą szmatką.

DOPASUJ SMAR DO WARUNKÓW:

PROFESJONALNE CZYSZCZENIE ROWERU

1. Nanoszenie środka myjącego Bike Wash na zabrudzone powierzchnie. Po ok 2 min oczyszczane miejsca należy spłukać ciepłą wodą.

2. Oczyszczanie poszczególnych elementów roweru przy użyciu zestawu szczotek Brush Set

3. Szybkie czyszczenie łańcucha i zębatek przy pomocy szczotki Grunge Brush

 

4. Dokładne mycie łańcucha z użyciem przyrządu Chain Cleaner 

5. Odtłuszczanie tarczy hamulcowej środkiem Speed Clean 

 

6. Polerowanie i zabezpieczanie środkiem Showroom 

Specyfikacja

Informacje

  • Marka FINISH LINE
  • Dodatkowe butelka plastikowa
  • Opakowanie 120 ml
  • Warunki mokre
  • Zastosowanie do łańcucha

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD20279
  • Kod EAN 036121006034

Opinie o modelu

  • Józef
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Towar zgodny z opisem i moimi oczekiwaniami

  • Ryszard
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Bardzo dobry.

  • WOJCIECH
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Super olej, pozostawia cienką powłokę, do której nie lepi się brud.

  • Natan
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Smar dobrej jakości, ale niestety mocno brudzi i ciężko jest usunąć zabrudzenia

  • Marek
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Wydłuża żywotność napędu jednak mocno brudzi

  • Marek
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Chwilowo wszystko zobaczymy po dłuższej jeździe.

  • Akar
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Sprawdziłem 300 km.

  • Tomasz
    1,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Omijać szerokim łukiem.

  • Henryk
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Używam od kilku lat. Świetnie się sprawdza na dystansach do 200 km. Polecam.

  • Sławomir
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Całkiem dobry, wytrzymały, smar.

  • Marek
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Olej wystarcza na długo. Polecam.

  • Anber111
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    przestawiłem się na ten olej w okresie letnim , jest ok, mniej zbiera brudu podczas jazdy MTB.

  • Janusz
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Spełnia swoje zadanie, nie powoduje zbytniego brudzenia pracującego osprzętu.

  • Marcin
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Bardzo dobry olej. Tworzy na łańcuchu powłokę ochronną przed wodą i pyłem. W znaczący sposób wpływa na żywotność całego napędu. Nadaje się na zmienne warunki atmosferyczne.

  • Krystian
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Oki

Więcej opinii (17)

Dostawa

Oferujemy trzy sposoby dostawy tego rodzaju produktu: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 i kurierem DPD.

  • Logo InPost
    Kurier InPost
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo InPost
    Paczkomaty InPost 24/7
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo DPD duże
    Kurier DPD
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Zapewniamy, iż wysyłane przez nas przesyłki są pakowane z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Uszkodzenia przesyłek w trakcie transportu są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.