Opona SCHWALBE Racing Ray Evolution - specyfikacja

Informacje

  • Marka SCHWALBE
  • ETRTO 57-559
  • Kolor czarny
  • Mieszanka Addix Speedgrip
  • Pasek odblaskowy nie
  • Przeznaczenie mtb
  • Rekomendowane ciśnienie 26-54 PSI
  • Rozmiar koła 26"
  • Szerokość 57 mm
  • Ścianki boczne SuperRace
  • Tubeless ready tak
  • Typ zwijana

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD159934
  • Kod EAN 4026495876476

Schwalbe Racing Ray Evolution to opona rowerowa, która sprawdzi się na zawodach XC. Bieżnik posiada ułożone podłużnie klocki w środkowej części i poprzecznie po bokach. Dzięki temu zapewniona jest szybkość i stabilność na nierównym podłożu. Zastosowana mieszanka Addix Speedgrip maksymalizuje przyczepność na zakrętach w terenie, oferując jednocześnie bardzo niskie opory toczenia. Wytrzymałość ścianek bocznych jest zasługą użycia technologii TLE SnakeSkin, która jednocześnie pozwala na szybką konwersję na system bezdętkowy.


Producent poleca stosowanie opony Racing Ralph na tylnym kole i Racing Ray na przednim. 

Mieszanka:

  • Addix Speedgrip to mieszanka gumy zaprojektowaną pod kątem niskich oporów toczenia i dobrej przyczepności. Posiada także właściwości tłumiące i wysoką wytrzymałość, dlatego jest polecana do dyscyplin XC, All-mountain i Trail.

Technologie:

  • Wersja Snakeskin oznacza oponę ze wzmocnionymi ściankami, które są odporne na przecięcia. Dodatkowo model jest fabrycznie przygotowany do konwersji na system bezdętkowy Tubeless Easy.

E-Bike Ready 25:

  • Technologia E-Bike Ready 25 oznacza, że oponę przystosowano do rowerów typu E-bike. Dzięki temu model jest wytrzymalszy i z łatwością sprosta wyższej wartości średnich prędkości.


Opona SCHWALBE Racing Ray Evolution - opinie

  • koltronic
    4,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Bardzo dobra lekka i dość trwała opona.

  • Henryk
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Świetna opona, sprawdza się zarówno na ubitych szutrach jak i w terenie. Polecam.

  • Piotr
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem

    Super opony. Mega się toczą, a zarazem w miarę dobrze trzymają na zakrętach.