Przerzutka przednia SHIMANO Deore XT FD-M8020

Brak opinii

(0)

Nowość od Shimano! Zmodernizowana przerzutka przednia do napędu 2 rzędowego. Charakteryzująca się zdecydowanie lżejszą zmianą biegów. Sportowy design nawiązujący do XTR'a.

Zobacz więcej...
129.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD88151
Kolor:
czarny-srebrny
Rozmiar/Cecha:
Ilość biegów: 2, Mocowanie: na obejmę (High Clamp), Prowadzenie linki: boczny ciąg (front pull) Waga: 145 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 165.00 zł 129.00 zł Cena kat. 165.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%

DD88794
Kolor:
czarny-srebrny
Rozmiar/Cecha:
Ilość biegów: 2, Mocowanie: na obejmę (Low Clamp), Prowadzenie linki: boczny ciąg (front pull) Waga: 129 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena: 165.00 zł 129.00 zł Cena kat. 165.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 22%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Dodatkowe High Clamp / Side-Swing / Front-Pull
  • Grupa XT
  • Ilość biegów 2
  • ilość tarcz 2
  • Kolor czarny-srebrny
  • Mocowanie na obejmę (High Clamp)
  • Prowadzenie linki boczny ciąg (front pull)
  • Przerz. prz. mocowanie na obejmę
  • Przerz. prz. wózek Side Swing
  • Przerz.prz. prowadzenie linki przód
  • Przerz.prz.ilosc biegów 2
  • Przerz.prz.ilość biegów tył 11
  • Przerz.prz.rodzaj obejmy 34,9 (1 3/8)
  • Przeznaczenie mtb / trekking
  • Typ side swing
Marka Shimano

Zmodernizowana przerzutka przednia do napędu 2 rzędowego. Charakteryzująca się zdecydowanie lżejszą zmianą biegów. Sportowy design nawiązujący do XTR'a.

Najważniejsze informacje:

  • Poddana została metamorfozie
  • Zapewnia płynną i pewną zmianę biegów
  • Podczas pokonywania nierówności łańcuch trzyma się pewnie
  • Zmieniona konstrukcja wpływa na lżejszą zmianę biegów
  • Prowadzenie linki - technologia Side Swing, debiutująca w XTR
SPECYFIKACJA:
  • Seria: Deore XT 8020
  • Przeznaczenie: MTB, Cross Country, All Mountain
  • Materiał: aluminium lakierowane i stal ocynkowana
  • Napęd: 2 x 11
  • Kąt rury podsiodłowej: 66-69 st.
  • Linia łańcucha: 48,8mm
  • Rozmiar tarczy (max): 34-38T
  • Pojemność: 10T
  • Prowadzenie linki: Front-Pull (przedni ciąg)
  • Side Swing - zwiększony prześwit przy dużych kołach
  • Wersje montażu: Low Clamp
  • Obejma: 34,9 mm, z adapterem 31,8 / 28,6 mm
  • Kompatybilny z: HG-X11
  • Technologia: Dyna-SYS11, Side-Swing

Technologia:

Konstrukcja Side Swing

  • Zwiększony prześwit pomiędzy oponą a ramą
  • Dodatkowe 15 mm wolnej przestrzeni dla koła
  • Idealne rozwiązanie dla dużego koła 29"
  • Przeprojektowany mechanizm znajduje się tuż przy wózku, a nie przy obejmie
  • Nowe prowadzenie link
  • Nowe - boczne prowadzenie
  • Krótsza linka, mniej zakrętów
  • System uproszczony do maksimum

Każda generacja technologii Shimano to odzwierciedlenie bieżących czasów, potrzeb rowerzystów i niezbędnych technologii.
Zgodnie z tym dziedzictwem, kolejna generacja napędu, Dyna-Sys, przynosi legendarną jakość, trwałość i niezawodne działanie.
A wszystko to po to, aby spełnić rosnące oczekiwania dzisiejszych rowerzystów.

Dynamic Systems Engineering – w skrócie Dyna-Sys

  • Jest to wszechstronne przeprojektowanie wielu przemyślanych szczegółów i funkcji, które jawią się jako całość, a nie jedynie składowa części
  • Spaja rowerzystę, rower i trasę w jedną całość
  • Intuicyjna kombinacja przełożeń jest ważna dla transferu siły rowerzysty poprzez napęd
  • Optymalizacja zębatki ok. 32T jako Primary Driving Gear (główny bieg)
  • Umożliwia rowerzystom wyposażenie roweru w najnowsze amortyzatory, a nawet te najcięższe
  • Najbardziej strome i zabłocone trasy nie wytrzęsą najbardziej stabilnego napędu Shimano MTB
Dyna Sys 11
  • Możliwość dysponowanie całym układem 11-rzędowym bez poświęcania niezbędnego rytmu
  • Poprawia rytm dzięki rytmicznej progresji przełożeń w najczęściej wykorzystywanym zakresie
  • Mniej zmiany przełożeń z przodu dzięki zoptymalizowanej liczbie zębów tarczy przedniej
  • Rowerzysta kontroluje kadencję i zużycie energii dzięki małej różnicy przełożeń z tyłu
  • Wydajna kombinacja przełożeń
  • Większa prędkość przy tym samym wysiłku
  • Wiele przełożeń z przodu pozwala utrzymać wyższą wydajność w całym zakresie
Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku