Program
lojalnościowy

5,0/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Przerzutka tylna SRAM X01 Eagle AXS

2 499  zł
Dostawa GRATIS
Cena katalogowa: 2 799
Ilość
2 499  zł Do koszyka

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

249.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do października nie płacisz!


Oblicz ratę
    Kolor: grafitowy-czarny-czerwony
  • Liczba rzędów:

Wysyłka GRATIS w 5-30 dni

Przerzutka tylna SRAM X01 Eagle AXS to najwyższej jakości komponent zaprojektowany specjalnie do bezprzewodowego napędu MTB 1x12 o rozszerzonym zakresie przełożeń, aby w pełni skorzystać z jego potencjału, nawet na najbardziej wymagających szlakach. Świetnie sprawdzi się w rowerach Enduro, czy Trail, gdzie wymagana jest precyzja działania zarówno na zjazdach, jak i podjazdach. Uzbrojona w technologię X-Horizon dla szybszej i dokładniejszej zmiany przełożeń oraz sprzęgło Roller Bearing Clutch dla większej kontroli łańcucha. Bezawaryjne działanie zapewniają również powiększone kółka przerzutki wykonane w technologii X-SYNC oraz blokada Cage Lock dla łatwiejszego montażu tylnego koła. Ponadto przerzutka jest kompatybilna z aplikacją SRAM AXS, która ułatwia personalizację i kontrolę nad bezprzewodowymi komponentami.

Najważniejsze cechy:

Solidna konstrukcja

X01 Eagle AXS wykorzystuje sprawdzoną platformę SRAM 1x, w tym przypadku wyposażoną w najlepsze materiały i atrakcyjny design, z dwoma kolorystykami do wyboru. Łożyska kółek przerzutki to trwała stal nierdzewna, z kolei ramiona wózka wykonane są z lekkiego i odpornego na uderzenia kutego aluminium. Wózek przerzutki w rozmiarze SGS zapewnia kompatybilność z kasetami z minimalną zębatką 10T i maksymalną 52T. W porównaniu z przewodową wersją X01 Eagle, ta z dopiskiem AXS ma nieznacznie krótszy wózek, co umożliwiło zwiększenie o 10 mm prześwitu oraz przesunięcie nieco do przodu i bardziej do wewnątrz, dla lepszej ochrony przed uszkodzeniami. Aby rozwiać wątpliwości związane z trwałością układu elektronicznego, przerzutka została dokładnie przetestowana, zgodnie z normą wodoodporności i pyłoszczelności IP69K. W efekcie zdobyła potwierdzenie całkowitej wodoodporności i pyłoszczelności na poziomie IPX7. Oznacza to, że nie straszne są jej przeprawy przez strumienie, rozpryski błota, czy nawet myjki ciśnieniowe, stosowane do mycia ulubionego roweru po kolejnej świetnej przejażdżce. 

Bezprzewodowa siła

X01 Eagle AXS to nie tylko bezprzewodowe przerzutki 1x12, które nie wymagają stosowania przewodów, z baterią montowaną bezpośrednio w dedykowanym porcie i idealną pracą nawet pod największym obciążeniem. To również bezprzewodowa manetka, która integruje pracę nie tylko przerzutki, ale również dedykowanej regulowanej sztycy Rock Shox Reverb AXS. To również lekki mechanizm korbowy z zębatką narrow wide wspomagają płynną i bezpieczną pracę łańcucha. To również na nowo zaprojektowana pod kątem elektronicznej zmiany przełożeń, precyzyjna 12-rzędowa kaseta w standardzie bębenka XD i z ultraszerokim na 520% zakresie przełożeń. W końcu to również dedykowany łańcuch, przyczyniający się do płynnej, trwałej i cichej pracy całego napędu.

Technologie:

Eagle

Ekosystem układów napędowych SRAM 1x12, z rozpiętością przełożeń nawet do 520%, zarezerwowaną dotychczas dla napędów 2x11. Technologia Eagle to optymalny wybór do szybkiego przemieszczania się zarówno na płaskim, na podjazdach, jak i zjazdach. Eagle to lżejszy, wydajniejszy, trwalszy i łatwiejszy w obsłudze układ napędowy, występujący w grupach osprzętu na różnym poziomie cenowym, w tym w XX1, X01, GX, NX, a nawet SX Eagle. W wyższych grupach również w wersji bezprzewodowej AXS i w różnych kolorach – czarnym, złotym, miedzianym, czy wielokolorowym. 

AXS

Na nowo zaprojektowany system integracji SRAM, łączący elektroniczne komponenty rowerowe z oprogramowaniem sterującym. Aplikacja SRAM AXS to rozbudowane narzędzie umożliwiające nie tylko sprawdzenie poziomu naładowania baterii, ale również dostosowanie działania przerzutki, personalizację sterowania manetkami. Ponadto dba o prawidłowy serwis napędu, przypominając o okresowych terminach konserwacji, czy o dostępnych aktualizacjach oprogramowania.

X-Horizon

Koncepcja zaprojektowania przerzutki jako ‘prostego równoległoboku’, dla ograniczenia całego ruchu do osi poziomej, co zmniejsza siłę potrzebną do zmiany przełożeń oraz zapobiega możliwości wystąpienia efektu tzw. Ghost Shifting, czyli mimowolnego zmieniania biegów na niższe podczas jazdy po nierównym terenie i pod obciążeniem, możliwego do wystąpienia zwłaszcza w rowerach full suspension. Dla szybszego i dokładniejszego ruchu przerzutki, górne kółko przerzutki zostało przesunięte tak, aby na każdym biegu zachować stały odstęp łańcucha.

Roller Bearing Clutch

Technologia stosowana w tylnych przerzutkach SRAM z serii Eagle, dla ograniczenia niekontrolowanych odchyleń łańcucha, kontrolując jego falowanie podczas ekstremalnej jazdy ścieżkowej. Nowa konstrukcja rolkowego sprzęgła przenosi moment obrotowy w jednym kierunku, zachowując swobodę poruszania w przeciwnym kierunku, a w położeniu neutralnym zapewniając niski moment tarcia. Zapobiega to stratom w układzie napędowym i oszczędza energię. Kontrola obrotu wózka przerzutki, w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara zapobiega odbijaniu się przerzutki i uderzaniu łańcuchem o ramię tylnego trójkąta ramy, co mogłoby prowadzić do utraty precyzji.

X-SYNC

Zębatki SRAM X-SYNC zostały zaprojektowane, aby zapewnić najwyższy poziom wydajności i trwałości. Zęby X-Sync otrzymały ściśle określoną formę, nastawioną na poprawę wydajności. Wysoki kwadratowy kształt zębów, umożliwia lepszy kontakt i szybsze zazębianie z pracującym łańcuchem. Ostry i wąski profil zębów, połączone z zaokrąglonymi krawędziami, pomagają na skrajnych przełożeniach, przy wychyleniach łańcucha. Dodatkowo wgłębienia do usuwania błota z wewnętrznych ogniw i rolek łańcucha, wspomagają skuteczną jazdę w deszczowych warunkach.

Cage Lock

Technologia blokady wózka przerzutki dla łatwiejszego montażu i demontażu tylnego koła, a także szybszego i prostszego montażu łańcucha. Po pchnięciu wózka do przodu i wciśnięciu bocznego przycisku z kłódką, naprężenie zostaje zwolnione, a przerzutka pozostaje w swobodnym ruchu do momentu ponownego odchylenia do przodu i przywrócenia napięcia sprężyny kontrującej.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka SRAM
  • Długość wózka długi - SGS
  • Dodatkowe bez baterii
  • Duża zębatka 52T
  • Grupa X01 AXS
  • Kolor czarny-czerwony-grafitowy
  • Liczba rzędów 12
  • Mała zębatka 10T
  • Mocowanie rama z hakiem
  • Napęd 1x12
  • Przerz.tyl.-pojemność powyżej 41
  • Sprzęgło tak
  • Typ przerzutki bezprzewodowa
  • Waga produktu 286 g

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD155440
  • Kod EAN 710845853524

Opinie o modelu

  • Maciej
    5,0

    Opinia potwierdzona zakupem Ta opinia jest wiarygodna, ponieważ została dodana przez klienta CentrumRowerowe.pl. Pochodzi bezpośrednio z ankiety wysyłanej e-mailem do osób, które zakupiły produkt w naszym sklepie.

    Super!

Dostawa

Oferujemy trzy sposoby dostawy tego rodzaju produktu: kurierem InPost, Paczkomatami InPost 24/7 i kurierem DPD.

  • Logo InPost
    Kurier InPost
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo InPost
    Paczkomaty InPost 24/7
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Logo DPD duże
    Kurier DPD
    Koszty wysyłki:

    Gratis!

    Czas dostawy:

    1-2 dni robocze

  • Zapewniamy, iż wysyłane przez nas przesyłki są pakowane z najwyższą dbałością. Dokładamy wszelkich starań, aby produkty były odpowiednio zabezpieczone i dotarły do Klientów w nienaruszonym stanie. Uszkodzenia przesyłek w trakcie transportu są wynikiem nieodpowiedniego postępowania przewoźnika.