Sztyca FOX RACING SHOX Transfer Collar

Brak opinii

(0)

Fox Transfer to nowoczesna sztyca opuszczana. Pozwala na bezproblemowe obniżenie siodełka przed zjazdem lub trudnym fragmentem trasy.

Zobacz więcej...
1349.99 zł
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)
Dostępne wersje [4]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD124596
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Skok: 125 mm, Średnica: 30,9
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

3 szt.
Cena: 1799.00 zł 1349.99 zł Cena kat. 1799.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 25%
1349.99 zł

DD128419
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Skok: 150 mm, Średnica: 30,9
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
Cena: 1799.00 zł 1349.99 zł Cena kat. 1799.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 25%
1349.99 zł

DD128420
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Skok: 150 mm, Średnica: 31,6
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

2 szt.
Cena: 1799.00 zł 1349.99 zł Cena kat. 1799.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 25%
1349.99 zł

DD124597
Kolor: -
Rozmiar/Cecha:
Skok: 125 mm, Średnica: 31,6
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 1799.00 zł 1349.99 zł Cena kat. 1799.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 25%
1349.99 zł

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość 411 mm
  • Kolor czarny
  • Materiał aluminium
  • Rodzaj regulowana
  • Skok 125 mm
  • Średnica 30,9
Marka Fox Baner

Fox Transfer to nowoczesna sztyca opuszczana. Pozwala na bezproblemowe obniżenie siodełka przed zjazdem lub trudnym fragmentem trasy, aby bezproblemowo wrócić potem do pierwotnej pozycji. Opuszczana sztyca to absolutny „must-have” w rowerach do cięższych zastosowań, a także coraz częściej XC, a nawet typu gravel. Czym Fox Transfer wyróżnia się na tle konkurencji? Dla łatwiejszego montażu lub demontażu sztycy w wersji z prowadzeniem wewnętrznym linkek można bezproblemowo odłączyć kabel od sztycy (w wybranych modelach). Nie potrzeba do tego żadnego narzędzia, co stanowi duże ułatwienie. Sztycę można wzbogacić o manetkę do napędów jednotarczowych, montowaną w miejsce manetki przedniej przerzutki. Jest także dostępna wersja do napędów dwu- i trzytarczowych. Za ich pomocą można regulować prędkość powrotu sztycy. Powłoka Kashima jest bardzo wytrzymała i funkcjonalna w przypadku opuszczanych sztyc.

Najważniejsze informacje:

  • Prowadzenie linki: zewnętrzne
  • Odłączana bez użycia narzędzi linka (w wersji z wewnętrznym prowadzeniem kabla)
  • Sterowana za pomocą dźwigni Fox Transfer do napędów z jedną tarczą lub dwiema i trzema tarczami
  • Łatwa regulacja prędkości powrotu
  • Opatentowana technologia łożysk i uszczelek, minimalizuje powstawanie luzów i jest odporna na zabrudzenia.
Recenzje produktu
Ocena klientów:

Brak opinii

(0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku