
Continental to niemiecki producent opon i dętek rowerowych oraz innych wyrobów gumowych mających zastosowanie nie tylko w branży rowerowej. Współpraca z najlepszymi grupami zawodowymi na świecie oraz ponad 100 letnie doświadczenie sprawia, że produkty Continental cechuują się najwyższą precyzją wykonania. W naszej ofercie znajdziesz opony MTB, szosowe, trekkingowe przeznaczone dla każdego rowerzysty.
Produkt flagowy
Szytka Grand Prix 4000 S II Tubular - przeznaczenie - szosa
Ręcznie wyprodukowana w Niemczech szytka z bezszwową konstrukcją osnowy, która poprawia osadzenie na obręczy ijednorodność. Zapewnia niezrównaną ochronę przed przebiciem. Charakteryzuje się niskimi oporami toczenia i znakomitą przyczepnością.

Trzykrotny zwycięzca z rzędu!
Zwycięzca wsród szytek, testowanych przez magazyn "Tour"
Ogólne wrażenie: "Twarda, szybka, bezpieczna. Idealna oponodętka na zawody i maratony."
Zwycięzca wsród szytek, testowanych przez magazyn "Tour"
Ogólne wrażenie: "Twarda, szybka, bezpieczna. Idealna oponodętka na zawody i maratony."

Testowana wśród 9 najlepszych opon wyścigowych przez magazyn "Roadbike"
"Zwycięstwo testu za doskonałe właściwości jezdne, doskonałą ochronę przed przebiciem oraz szybkość."
"Zwycięstwo testu za doskonałe właściwości jezdne, doskonałą ochronę przed przebiciem oraz szybkość."

People's Choice! Ulubione opony rowerowe
"Lekkie, przyczepne i odporne na przebicie. Najnowsza wersja tej niezwykle popularnej niemieckiej opony.
Jej fani cenią ją za niskie opory toczenia, oraz inne cechy."
"Lekkie, przyczepne i odporne na przebicie. Najnowsza wersja tej niezwykle popularnej niemieckiej opony.
Jej fani cenią ją za niskie opory toczenia, oraz inne cechy."
- CECHY:
- Wykonane ręcznie w Niemczech z dumą, tradycją i perfekcją
- Nowatorskie technologie i najnowsze materiały
- Uhonorowane niezliczonymi zwycięstwami w najtrudniejszych i najbardziej poważanych wyścigach na świecie
np. używał ich Cadel Evans podczas Tour de France w 2011 r. - Używane przez kolarzy i triathlonistów odnoszących największe sukcesy
- Bezsprzecznie referencyjne oponodętki w kolarstwie
- Opona dla zwycięzców, ręcznie produkowana w Niemczech
- Szytka 4000 S II została poddana faceliftingowi, a jednocześnie zachowała swoje główne zalety
- Bezszwowa konstrukcja osnowy poprawia osadzenie na obręczy i jednorodność.
- W przypadku szytki 4000s nie zapomniano o oplocie Vectran™, zapewniającym niezrównaną ochronę przed przebiciem
- BlackChili Compound wpływa na niskie opory toczenia i znakomitą przyczepność

- SPECYFIKACJA:
- Przeznaczenie - szosowa
- Segment - Premium
- GrandTour / Tour / Race
- TPI - 4/240
- PSI - 115-170
- PU - 10

- TECHNOLOGIA:
BlackChili Compound

BlackChili to unikalna mieszanka gumowa, produkowana tylko w Niemczech, która zrewolucjonizowała opony rowerowe!Zastosowana w oponach z górnej półki BlackChili Compound to kompromis pomiędzy przyczepnością, a oporem toczenia.Liczne zwycięstwa w testach dowodzą wymiernych korzyści.

Najnowsze związki polimerów, mikroskopijne cząstki sadzy i optymalne wypełniacze gwarantują unikalne działanie – od opon downhillowych do szosowych! BlackChili Compound zmniejsza o 26 % opory toczenia i zapewnia o 30 % lepszą przyczepność niż mieszanki krzemianowe. Opony z BlackChili charakteryzuje również większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości są niezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

Technologia BlackChili nie stoi w miejscu, lecz jest ciągle udoskonalana podczas badan nad nowymi modelami opon. W rowerze szosowym czy górskim – przewaga niskiego oporu toczenia i zwiększonej przyczepności jest zauważalna. Technologia zastosowania mieszanki w produkcji jest tak wyrafi nowana, że tylko niemiecka fabryka w Korbach może ją stosować. Opony z BlackChili charakteryzuje większy przebieg oraz, co jest rzadko spotykane w oponach z zaawansowanymi mieszankami, ich właściwości sąniezmienne od pierwszego do ostatniego kilometra.

Vectran - Wyznacznik standardów ochrony przed przebiciem

Vectran™ to syntetycznie produkowane włókno zainspirowane naturą. Tak jak pajęcza nić, Vectran™ to polimer ciekłokrystaliczny (LCP). Materiał Vectran™ jest przędzony ze stopionego ciekłego polimeru Vectra i dalej przetwarzany w celu uzyskania specjalnej przędzy. Podobnie jak nić pajęcza, Vectran™ ma olbrzymią wytrzymałość na rozdarcie i bardzo niską masę.

To idealne cechy materiału, który wykorzystujmy w oponach rowerowych Continental typu premium jako wkładka chroniąca przed przebiciem. Vectran™ Breaker jest lżejszy, bardziej elastyczny i skuteczniej chroni przed przecięciami niż porównywalne oploty nylonowe. Vectran™ Breaker nie wpływa negatywnie na opory toczenia. Vectran™ ma mocne miejsce w zestawieniu Technologii Breaker:

Pamiętaj o właściwym doborze opon i obręczy

W celu wyjaśnienia metodologii określania rozmiarów, opony rowerowe Continental wymiarowane są według formuły ETRTO (Europejska Organizacja Techniczna do spraw Opon i Obręczy): szerokość opony [mm] x średnica obręczy [mm], na przykład 23-622. Informacje te znajdują się na ściance bocznej opony. Alternatywny sposób podawania rozmiaru, np. 23x700C lub 26 x 2,4 nie podaje jasnych informacji o wymaganej średnicy obręczy. Z tego względu w przypadku jakichkolwiek wątpliwości należy zawsze korzystać z uznawanego na świecie standardu ETRTO. Ogólnie firma Continental zaleca montowanie opon rowerowych na obręczach klinczerowych (o zagiętych krawędziach), ponieważ ten rodzaj obręczy pewniej utrzymuje oponę, szczególnie przyciśnieniu powietrza powyżej 3 bar. Pomiary w przypadku obręczy klinczerowych, na przykład 13C-622, podawane są jako szerokośćobręczy w mm (wymiar A), „C” oznacza crotchet (z franc. haczyk) oraz średnicę obręczy (wymiar D). Jeśli informacja o rozmiarze starych obręczy nie jest czytelna, szerokość obręczy można zmierzyć za pomocą suwmiarki, mierząc odległość między zakrzywionymikrawędziami. Listę obręczy i pasujących do nich opon można otrzymać od organizacji ETRTO.
