Cena (zł)
-
Marka
Rodzaj osi - tył
Ilość otworów
Mocowanie tarczy
Kolor
Łożyska
Typ bębenka
Montaż
Dodatkowe parametry
Piasta SHIMANO Nexus 3 SG-3C41

(3)

Kolor: srebrny

210.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%
149.00 zł
Producent: SHIMANO

Trzybiegowa piasta Shimano Nexus 3 SG-3C41 przeznaczona jest do rowerów miejskich i turystycznych. Zmiana przełożeń może odbywać się podczas postoju.

Ocena klientów:
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD5670
srebrny
Ilość otworów: 36, Mocowanie tarczy: nie, Montaż: tył Waga: 1,12 kg

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena kat. 210.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 29%
149.00 zł


Kolor: srebrny

271.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 28%
195.00 zł
Producent: SHIMANO

Piasta Nexus 3 oferuje wysokiej jakości kulturę pracy w rowerach miejskich oraz turystycznych. Kompatybilna z hamulcem rolkowym, wyposażona w łożyska kulkowe.

id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD58839
srebrny
Ilość otworów: 36, Mocowanie tarczy: nie, Montaż: tył Waga: 1,12 kg

Dostępny wysyłka w 3-5 dni

Cena kat. 271.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 28%
195.00 zł

W rowerach miejskich oraz sporej części rowerów turystycznych zastosowanie ma piasta wielobiegowa. To piasta, wewnątrz której ukryte są przerzutki. W tym przypadku przerzutki noszą nazwę planetarnych. Piasta rowerowa tylna z biegami jest godna polecenia tym miłośnikom jednośladów, którzy jeżdżą rekreacyjnie i niezbyt dużo. Dlaczego? Po pierwsze, piasta wielobiegowa Sram to bardzo trwały i efektywny mechanizm. Jej szczelna obudowa chroni wrażliwe elementy wewnętrzne przed negatywnym wpływem wilgoci i brudu. Konstrukcja piasty wielobiegowej wyklucza ryzyko mechanicznego uszkodzenia przerzutek, np. wskutek nieuwagi czy upadku. Po drugie, piasta wielobiegowa Shimano (linia Nexus) redukuje do minimum prace serwisowe. Piasta z przerzutkami wewnętrznymi to sprzęt praktycznie bezobsługowy, który w dodatku zapewnia dużą precyzję. To powoduje, że wielobiegowa piasta rowerowa jest bardzo wygodnym rozwiązaniem dla rekreacyjnych użytkowników miejskich i miłośników krótkich wycieczek. W zależności od wersji wielobiegowa piasta ma różną liczbę przerzutek. Podstawowe modele obsługują trzy biegi. Osoby mające większe wymagania powinny postawić na piasty siedmio-, ośmio- czy nawet dziewięciobiegowe. Ważną informacją jest to, że piasty z wbudowanymi biegami umożliwiają zmianę przełożeń także w trakcie postoju – bez obracania korbą. Niektóre piasty tego typu współpracują z hamulcami rolkowymi, w tym bębnowymi (torpedo).
4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku