Przerzutka przednia SRAM Red 22

(0)

Przednia przerzutka SRAM Red, dzięki zastosowanej technologii Yaw, wprowadziła nową jakość zmiany przednich przełożeń. W połączeniu z korbą wyposażoną w trarcze X-GlideR, zapewnia najwyższą precyzję zmiany biegów.

Zobacz więcej...
399.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka już od 8,99 zł.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [1]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD111675
Kolor:
czarny-szary
Rozmiar/Cecha:
Ilość biegów: 2, Mocowanie: na hak, Prowadzenie linki: dolny ciąg Waga: 69 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 465.00 zł 399.00 zł Cena kat. 465.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 14%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Ilość biegów 2
  • ilość tarcz 2
  • Kolor czarny-szary
  • Mocowanie na hak
  • Obejma brak
  • Prowadzenie linki dolny ciąg
  • Przerz. prz. mocowanie na hak
  • Przerz.prz.ilosc biegów 2
  • Przerz.prz.ilość biegów tył 11
  • Przerz.prz.rodzaj obejmy inna
  • Przeznaczenie szosowe
  • Typ down swing
Przednia przerzutka SRAM Red, dzięki zastosowanej technologii Yaw, wprowadziła nową jakość zmiany przednich przełożeń. W połączeniu z korbą wyposażoną w trarcze X-GlideR, zapewnia najwyższą precyzję zmiany biegów.
  • Idealnie precyzyjna zmiana przełożeń dzięki dużej sztywności przerzutki
  • Płaska konstrukcja sprężyny eliminuje problemy z kompatybilnością ram
  • Kompatybilna z 11-rzędowymi, szosowymi napędami SRAM
  • Zewnętrzny wózek wykonany z aluminium
  • Wewnętrzny wózek z wysokogatunkowej stali, wykończonego tworzywem w tylnej części
  • Korpus wykonany z aluminium
  • Zoptymalizowana do pracy z tarczami korby wykonanymi w technologii X-Glider
  • Prezycyjne oznaczenia ułatwiające montaż i regulację
  • Zintegrowana prowadnica łańcucha chroni ramę i dostosowuje się niezależnie od przerzutki
Technologia Yaw, dzięki której prowadnica przedniej przerzutki obraca się podczas zmiany przełożeń, w celu utrzymania stałego kąta łańcucha. Rozwiązanie to eliminuje potrzebę stosowania "półbiegów" w przedniej manetce, aby zapobiec obcieraniu łańcucha na skrajnych przełożeniach, zarówno na małej, jak i dużej zębatce mechanizmu korbowego. W połączeniu z korbą wyposażoną w trarcze X-GlideR, zapewnia najwyższą precyzję zmiany biegów.
Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku