Przerzutka tylna SRAM X01 Eagle

(0)

Przerzutka tylna SRAM X01 Eagle stworzona do współpracy z napędem 1x12. Zaprojektowana od podstaw z myślą o wyścigach. Zastosowane technologie, wraz z powiększonym dolnym kółkiem napinającym, pozwoliły obsłużyć kasetę o stopniowaniu 10-50T z zachowaniem kompaktowego rozmiaru i niskiej wagi.

Zobacz więcej...
959.00 zł lub jeszcze taniej z naszym rabatem
Wybierz wersję do koszyka
Koszt dostawy

Przesyłka gratis.

(Więcej o kosztach dostaw)
Atrakcyjne raty Kliknij w logo i przejdź
do kalkulatora rat.
Ocena klientów (0)
Dostępne wersje [2]
id kolor rozmiar/cecha dostępność ilość cena z VAT Porównywarka Przechowalnia
DD110936
Kolor:
czarny-czerwony
Rozmiar/Cecha:
Ilość biegów: 12 Waga: 278 g
Dostępność:

W magazynie wysyłka w 24h

1 szt.
Cena: 1039.00 zł 959.00 zł Cena kat. 1039.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 8%

DD110940
Kolor:
czarny
Rozmiar/Cecha:
Ilość biegów: 12 Waga: 278 g
Dostępność:

Dostępny wysyłka w 15-30 dni

Cena: 1039.00 zł 959.00 zł Cena kat. 1039.00 zł
OSZCZĘDZASZ: 8%

Opis szczegółowy Opinie o produkcie [0]
  • Długość wózka długi - SGS
  • Ilość biegów 12
  • Kolor czarny-czerwony
  • Mocowanie rama z hakiem
  • Przerz.tyl.-pojemność powyżej 41
  • Przeznaczenie mtb / trekking
  • Waga real. [g] 278
Układ napędowy SRAM X01 Eagle zapoczątkowuje nową erę wolności i następny poziom bezkompromisowej wydajności dla zawodników XC, Trail i Enduro. Najlepsi zawodnicy świata zainspirowali inżynierów SRAM, aby stworzyli najbardziej zaawansowany napęd rowerowy, jaki kiedykolwiek powstał. SRAM X01 Eagle to coraz popularniejszy zarówno wśród zawodowców, jak i amatorów napęd 1x o nieosiągalnym do tej pory zakresie przełożeń. Kaseta SRAM XD o rozpiętości 10-50 zębów, pozwala bez żadnych ograniczeń poruszać się w każdym terenie. Dodając do tego zwiększoną odporność na ścieranie, jeszcze precyzyjniejszą i gładszą zmianę biegów, otrzymujemy napęd praktycznie idealny.



Przerzutka tylna SRAM X01 Eagle stworzona do współpracy z napędem 1x12. Zaprojektowana od podstaw z myślą o wyścigach. Zastosowane technologie, wraz z powiększonym dolnym kółkiem napinającym, pozwoliły obsłużyć kasetę o stopniowaniu 10-50T z zachowaniem kompaktowego rozmiaru i niskiej wagi.

Cechy produktu:
  • Całkowicie przeprojektowana z zastosowaniem sprawdzonej technologii X-HORIZON oraz nowych rozwiązań dedykowanych do napędu Eagle
  • Nowe sprzęgło Type 3 oferuje gładsze i zdecydowane działanie przerzutki
  • Przeprojektowany, solidniejszy system montażu CAGE LOCK został przesynięty, chroniąc go przed kurzem i innymi zanieczyszczeniami
  • Specjalnie zaprojektowane kółka przerzutki Eagle zapewniają wyższą wydajność, bardziej zdecydowaną, cichszą zmianę przełożeń i pracę napędu.
  • Wózek wykonnany z kutego na zimno aluminium oraz zastosowanie innych lekkich materiałów daje wysoką wytrzymałość i niską wagę
  • Sprężyna wykonana z tytanu
  • Łożyska: nierdzewne
  • Zalecane grupy: XX1 Eagle, X01 Eagle
  • Ilość rzędów: 12
  • Kompatybilność: 12-rzędowe napędy SRAM serii Eagle
Zastosowane technologie:
Cage Lock sprawia, że demontaż i montaż tylnego koła jest łatwiejszy i szybszy. Wystarczy pchnąć wózek przerzutki do przodu oraz wcisnąć przycisk blokady, znajdujący się w górnej części wózka.

Roller Bearing Clutch to sprzęgło utrzymujące wózek przerzutki w jednym punkcie podczas pokonywania nierówności. Rozwiązanie to poprawia stabilność pracy i pracyzję napędu, nawet w najbardziej nierównym terenie.

X-Actuation to technologia opracowana specjalnie dla napędów jednorzędowych SRAM, zapewnia precyzyjną i pewną zmianę przełożeń w całym zakresie kasety.

X-Horizon ogranicza ruch przerzutki w osi poziomej, co sprawia, że nie są możliwe pomylki podczas zmiany przełożeń, a same zmiany wymagają użycia mniejszej siły. Większe przesunięcie do tyłu górnego kółka przerzutki utrzymuje stałą odległość od zębatek na każdym przełożeniu, co poprawia szybkość i precyzję działania przerzutki.

X-Sync to specjalnie zaprojektowany kształt zębatki, który zapewnia najwyższy poziom wydajności i trwałości. Standardowe, trójkątne zęby zostały zastąpione wysokimi, kwadratowymi z wąskimi i ostrymi krawędziami, które szybciej łapią kontakt z łańcuchem. Skośne frezowanie zębów poprawia kulturę pracy napędu przy dużych przekosach łańcucha na skrajnych przełożeniach. X-Sync to również szybsze oczyszczanie się z błota i tym samym gładsze działanie i dłuższą żywotność układu napędowego.



Recenzje produktu
Ocena klientów (0)

Ten produkt nie ma jeszcze recenzji.

4.7 /5
95% klientów poleca ten sklep
19 511 opinii od 2009 roku