Jeśli lubisz klasyczny design i zależy Ci na tym, aby Twój rower był nie tylko praktyczny, ale także stylowy, to Romet Vintage Eco M powinien Ci się spodobać. Zaprojektowano go w taki sposób, aby łączył w sobie dobre parametry użytkowe x atrakcyjnym wyglądem. Swoja stylistyka przypomina tradycyjne modele z minionej epoki, a bogate wyposażenie sprawia, że doskonale sprawdzi się w codziennym użytkowaniu. Może być z powodzeniem wykorzystywany nie tylko jako środek transportu do pracy, ale też w czasie przejażdżek po parku ze znajomymi lub rodziną czy na wypadach po zakupy.
W tym modelu producent zdecydował się na ramę wykonaną z mocnej stali. Dzięki temu wyróżnia się ona dużą odpornością na uszkodzenia mechaniczne. Jej geometria, a także ustawienie siodła i wygięcie kierownicy do tyłu pozwalają na przyjęcie wygodnej, nieobciążającej kręgosłupa pozycji.
Choć model wyróżnia się atrakcyjnym designem w stylu vintage, to zastosowano w nim rozwiązania odpowiednie dla sprzętów z XXI wieku. Do dyspozycji użytkownika jest napęd w konfiguracji 1x6. Jednorzędowy mechanizm korbowy z ramionami o długości 170 mm oraz blatem liczącym 38 zębów płynnie współpracuje z kasetą o zakresie 14-28T. Zmianę biegów umożliwia przerzutka z popularnej grupy Shimano Tourney obsługiwana przy pomocy manetki Shimano SL-RS35-R6. Pozwoli Ci to łatwiej pokonywać znajdujące się na terenie miasta wzniesienia.
Na uwagę zasługuje także hybrydowy układ hamulcowy. Z tyłu zastosowany hamulec typu torpedo, uruchamiany przy pomocy pedłów, natomiast z przodu uruchamiany przy pomocy klamki na kierownicy model V-brake, a konkretnie model Promax TX-117. Umożliwią Ci one bezproblemowe zmniejszenie prędkości jazdy i zatrzymanie roweru.
Koła mają rozmiar 28”, który stanowi standard dla współczesnych rowerów przeznaczonych do miasta. Założono na nie w opony o gładkim bieżniku, dzięki czemu zapewniają niskie opory toczenia, co ułatwia jazdę, a także właściwą przyczepność na utwardzonych nawierzchniach.
Duży atut modelu Romet Vintage Eco M stanowi także dodatkowe wyposażenie. Nad kołami zamocowano błotniki zabezpieczające przed wodą oraz błotem. W bocznej części zlokalizowana jest praktyczna stopka umożliwiająca pozostawienie roweru w pozycji stojącej. Z tyłu natomiast znajduje się bagażnik, na którym można wygodnie przetransportować ubrania, zakupy, a także zamocować sakwy.