Program
lojalnościowy

4,9/5 Nasza ocena
na Opineo

Punkty odbioru rowerów

Dostawa gratis w 24h

Rower MTB R-RAYMON FullRay 120 5.0 GX

7 499  zł
Cena katalogowa: 10 990

Wybrana przez Ciebie konfiguracja jest aktualnie niedostępna. Zmieniliśmy parametry podświetlone na niebiesko, sprawdź je przed zakupem.

Raty 10 x 0%

749.90 zł x 10 rat 0%


Raty odroczone

Do września nie płacisz!


Oblicz ratę
Produkt dostępny tylko stacjonarnie. Zapraszamy do naszego salonu!
Ostatnia 1 szt.
Warszawa (CH Okęcie Park) Aleja Krakowska 61, 02-183 Warszawa

Dostępne: 1 szt.

Wolisz wysyłkę? Zamów telefonicznie: +48 52 363 40 50

pon. - pt.: 8:00 - 18:00

sob.: 8:00 - 16:00

R-Raymon FullRay 120 5.0 to bardzo zaawansowany rower typu full supspension z napędem SRAM GX/X1. Przygotowane do konwersji na system bezdętkowy koła mają opony Continental Cross King, wprost idealne do trailu. Walorem aluminiowego modelu jest też powietrzne zawieszenie marki RockShox o skoku 130 mm (widelec Recon Gold RL DebonAir) i 120 mm (Deluxe Select+) – również perfekcyjne na ścieżki.


Rower MTB R-RAYMON FullRay 120 5.0 GX12-rzędowy napęd SRAM GX/X1 Eagle

Napęd złożono w dużej mierze z komponentów SRAM GX, ale korba pochodzi z jeszcze wyższej grupy – X1. Dzięki technologii Eagle masz niezwykle szeroki zakres, dzięki któremu niestraszne są żadne podjazdy. Suport w systemie DUB przekłada się na solidność napędu – doskonale spisze się w terenie. Warto dodać, że za zwalnianie fulla R-Raymon FullRay 120 5.0 odpowiadają 4-tłoczkowe hamulce hydrauliczne SRAM DB8 – mocne w każdych warunkach.

Solidne koła R-Raymon FullRay 120 5.0

Wyposażone w autorskie piasty R-Raymon koła zostały wykonane w technologii Tubeless Ready – łatwo przekonwertujesz je na system bezdętkowy, aby zyskać odporność na przebicia i pozbyć się paru gramów z roweru. Obręcze Mach 1 TRAXX są idealne nawet do cięższych niż trail zastosowań, ponieważ poradzą sobie i w enduro, i all-mountain. Założono na nie opony Continental Cross King o szerokości 2,3 cala. Pokaźne, równomiernie rozłożone klocki umożliwiają swobodny przejazd przez piaski oraz twarde podłoże.

Najważniejsze cechy fulla od R-Raymon:

  • Geometria aluminiowej ramy (stop 6061) jest nastawiona na agresywną jazdę ścieżkową. Zwróć uwagę na kąt główki (66°/67°) oraz stromiznę rury podsiodłowej (77°).
  • Zarówno widelec, jak i damper zostały wykonane przez RockShox oraz wyposażone w sprężynę powietrzną – dostosujesz ich działanie do swojej wagi.
  • Napęd zawiera korbę SRAM X1, a także przerzutkę, łańcuch i manetkę z bardzo zaawansowanej grupy GX. Technologia Eagle daje potężny zakres przełożeń (kaseta 11-50T, mechanizm korbowy 32T).
  • Opony Continental Cross King (2,3”) będą idealne na piaszczystych oraz twardych ścieżkach.

Technologie+

Tubeless Ready System (TRS)

Oznaczenie kompatybilności z systemem bezdętkowym, na który składają się dedykowane obręcze, taśmy i płyny uszczelniające, specjalne zawory i w końcu opony. Zastosowanie tych elementów może pozytywnie wpłynąć na zmniejszanie masy roweru, ale przede wszystkim oznacza brak konieczności stosowania dętek. Zwiększa to niezawodność systemu, gdyż eliminuje ryzyko drobnych przebić, które zatyka wspomniany płyn. Dodatkowo pozwala na jazdę z niższym ciśnieniem, co poprawia trakcję, zwiększa komfort podróżowania, a także niweluje tarcia generowane na styku dętki i opony. Konstrukcja przewidziana jest do użytku z hamulcami tarczowymi.

Eagle

Eagle

Technologia polegająca na wykorzystaniu napędu w systemie 1x12. Dzięki zastosowaniu jednej tarczy z przodu napęd jest lżejszy, wytrzymalszy i prostszy w obsłudze. Eagle oznacza też imponujący zakres przełożeń – nawet 520%.

Specyfikacja

Informacje

  • Marka R-RAYMON
  • Płeć damskie, męskie
  • Kolor czerwony
  • Waga produktu 15,80 kg
  • Rocznik 2023

Rama

  • Rozmiar ramy 16,5"
  • Rozmiar ramy wg producenta S
  • Materiał ramy aluminium
  • Widelec RockShox Recon Gold RL, DebonAir, Tapered, skok 130mm
  • Damper RockShox Deluxe Select+, Air, 210x50mm
  • Skok zawieszenia 120 mm
  • Skok widelca 130 mm

Napęd

  • Napęd 1x12
  • Przerzutka przednia n/d
  • Przerzutka tylna Sram GX Eagle, 12s
  • Manetki Sram GX Eagle
  • Mechanizm korbowy Sram X1 Eagle (32T)
  • Kaseta/wolnobieg Sram NX Eagle PG-1230 (11-50T)
  • Łańcuch Sram GX Eagle, 12s
  • Wkład suportu Sram DUB, BSA73

Hamulce

  • Typ hamulców tarczowe hydrauliczne
  • Hamulce p/t Sram DB8 (4-tłoczkowe), tarcze Sram Centerline (na 6 śrub) 180/180mm

Koła

  • Rozmiar koła 29"
  • Koła Mach 1 TRAXX with eyelets (Tubeless ready), piasty: R Raymon DA210R / DA210F
  • Opony p/t Continental Cross King (58-622), 29x2.30" tubeless ready
  • Rodzaj osi - przód Sztywna oś (Boost) 15x110 mm
  • Rodzaj osi - tył Sztywna oś (Boost) 12x148 mm

Komponenty

  • Wspornik kierownicy R Raymon 31.8mm, 7°, (a-head)
  • Kierownica R Raymon Riser 31.8mm, width 780mm, sweep 6°, rise 15mm
  • Wspornik siodła R Raymon 34.9mm, Dropper post
  • Siodło R Raymon MTB
  • Pedały R Raymon, aluminum

Informacje handlowe

  • Kod produktu DD202532
  • Kod EAN 9010654013760
  • Kod producenta 2000006042

Geometria ramy

Dopasowanie rozmiaru ramy

Wpisz wzrost:

cm Przelicz

Ramy Górskie MTB

W przypadku ram innych niż szosowe, rozmiar ramy określa się w calach. Oznacza on odległość od środka suportu do końca rury podsiodłowej.... więcej >> Wielkość ta może się różnić w zależności od producenta. Aby uzyskać rozmiar w centymetrach, wystarczy pomnożyć rozmiar przez 2,54.

Rama rowerowa

Geometria ramy

Wybierz rozmiar ramy:

Rozmiar koła 29"
Wzrost 164-176
ST Długość rury podsiodłowej 420
HT Długość główki ramy 110
SA Kąt rury podsiodłowej 77
HA Kąt główki ramy 67
CS Długość tylnych widełek 455
WB Baza kół 1194
Reach 440
BB Drop 50
BB DROP
CS
HA
HT
MAX
MIN
PK
REACH
SA
ST
STACK
TT
WB
WK
WS

Opinie o modelu

Ten produkt nie był jeszcze oceniany.Produkty w CentrumRowerowe.pl oceniają tylko nasi klienci po zakupie i przetestowaniu produktu.