
Jedne z najbardziej zaawansowanych komponentów rowerowych. Przerzutka tylna gwarantujące najniższą wagę i najwyższą wytrzymałość. Fenomenalnie sprawdzą się na zawodach, ale i podczas amatorskiego "kręcenia".
Specyfikacja:
- Seria: XTR 9000
- Zastosowanie: Cross Country, Race, All Mountain, Enduro
- Materiał: aluminium (anodowane), CFRP, stal
- Przełożenia: 11
- Montaż: Direct Attachment
- Typ przerzutki: Top-Normal
- Długość wózka: GS
- Pojemność: 37T
- Dyna-Sys 11
- Shadow RD +
- Nowa konstrukcja Shadow z optymalizacją prowadzenia wózka
- Mniejszy wysiłek przy zmianie przełożeń
- Zgodność 3/2/1 x 11
- Niski profil
- Stabilizator łańcucha z łatwą regulacją
- Utrzymuje i reguluje napięcie łańcucha
- Zapewnia albo maksymalną stabilność lub mniejszy wysiłek przy zmianie przełożeń
- Wydajna konstrukcja zębów kółek zapewniająca lepszą zmianę przełożeń i płynnieszy napęd
- Lekka płytka CFRP
Technologia:
Technologia:

- Mechanizmy przeznaczone do bardziej agresywnej jazdy
- Niski profil
- W trudnych warunkach przerzutka nie uderza o tylne widełki
- Praca układu jest płynna i cicha
- Mniej dekoncentrujący, cichy napęd
- stabilizator zmniejsza uderzenia łańcucha - Proste rozwiązanie przeciwko spadaniu łańcucha
- lżejsze i bardziej wydajniejsze niż napinacze


Każda generacja technologii Shimano to odzwierciedlenie bieżących czasów, potrzeb rowerzystów i niezbędnych technologii.
Zgodnie z tym dziedzictwem, kolejna generacja napędu, Dyna-Sys, przynosi legendarną jakość, trwałość i niezawodne działanie.
A wszystko to po to, aby spełnić rosnące oczekiwania dzisiejszych rowerzystów.
Zgodnie z tym dziedzictwem, kolejna generacja napędu, Dyna-Sys, przynosi legendarną jakość, trwałość i niezawodne działanie.
A wszystko to po to, aby spełnić rosnące oczekiwania dzisiejszych rowerzystów.

Dynamic Systems Engineering - Dyna Sys 11
- Możliwość dysponowanie całym układem 11-rzędowym bez poświęcania niezbędnego rytmu
- Poprawia rytm dzięki rytmicznej progresji przełożeń w najczęściej wykorzystywanym zakresie
- Mniej zmiany przełożeń z przodu dzięki zoptymalizowanej liczbie zębów tarczy przedniej
- Rowerzysta kontroluje kadencję i zużycie energii dzięki małej różnicy przełożeń z tyłu
- Wydajna kombinacja przełożeń
- Większa prędkość przy tym samym wysiłku
- Wiele przełożeń z przodu pozwala utrzymać wyższą wydajność w całym zakresie