Koszyk

Koszyk jest pusty

Dętki rowerowe 27,5 cali

Dętka 27,5 przyda ci się na każdą wycieczkę lub trening - jazdę na rowerze może popsuć niespodziewana awaria. Jedną z najczęstszych jest właśnie przebita dętka, a więc warto mieć ze sobą zapasowe egzemplarze. Dzięki szybkiej wymianie będziemy mogli kontynuować podróż. Warto jednak wcześniej poćwiczyć tę czynność w domu, aby mieć pewność, że na trasie uda nam się powtórzyć ją krok po kroku.

POLECAMY

bestseller

4,7

48 opinii

24 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
4,9

13 opinii

20 ,99 zł / szt.
Sprzedaż od 2 szt.
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
4,9

20 opinii

27 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
5,0

4 opinie

31 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
5,0

4 opinie

33 ,99 zł
-8% 37 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
4,5

2 opinie

35 ,99 zł
-8% 39 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!

bestseller

4,7

3 opinie

35 ,99 zł
Dostawa GRATIS
U Ciebie już jutro!
Zakupy na raty Santander

Zakupy na raty
nawet w 15 minut

Dowiedz się więcej

Wielu entuzjastów dwóch kółek miało zapewne okazję doświadczyć „złapania kapcia” podczas rowerowej przejażdżki. Spośród nich szczęście mieli ci, którym awaria przydarzyła się niedaleko domu, albo mieli ze sobą dętki rowerowe. 27.5, 28 i 29 cali to najpopularniejsze rozmiary kół, które dopasowuje się nie tylko do naszego wzrostu, ale i do potrzeb wynikających ze stylu jazdy. Od tego, jaki wybierzemy, zależeć będzie także, czy w naszej sakwie powinna znaleźć się zapasowa dętka rowerowa 27,5 calowa, czy może o większej średnicy.

Przed zakupem nie można pominąć etapu doboru wentyla. Na rynku dostępne są trzy rodzaje zaworów: Dunlop (coraz rzadziej stosowany), Presta oraz Schrader. Trzeci wariant jest najpopularniejszy, chociażby ze względu na fakt, że jest najbardziej uniwersalny. To bardzo wygodne rozwiązanie, które oferują tak samo dętki rowerowe 27,5, jak i większe. Równie istotna, jak typ zaworu, jest jego długość. Nie każda dętka będzie miała tę wartość identyczną. O tym, jaka długość jest odpowiednia w naszym przypadku, decyduje przede wszystkim profil koła.